Tuleeko teille seksistä hyvä mieli?

• Viestiketjun aloittaja Miss Apatia
  • Ensimmäinen viesti
Miss Apatia
Tämä kysymys on nyt ilman mitään hö hö höö se sanoi seksi asennetta.

Vaan ihan tosissaan. Mieheni on suhteen alusta asti aina puhunut siitä, miten hänelle tulee seksistä hyvä mieli. Tykkää esim. olla vaikka on kipeä tai kuumeessa, koska siitä tulee hyvä mieli ja se helpottaa.

En voisi sanoa, että minulle olisi koskaan tullut seksistä hyvä mieli. Aika neutraali. Fyysinen nautinto ja niin. En koe saavani siitä mitään erityisen hyvää tai palkitsevaa mieltä.
Onkohan tämä jokin miehen ja naisen välinen ero, vai onko vika vain minussa? Ei minua siis tietenkään haittaa hänen hyvä mieli, mutta jotenkin minun on vaikea ymmärtää sitä. Mielenkiintoista.

Itselle seksin harrastaminen täydentää hyvää suhdetta.
Helliminen toimii oikein hyvin välillä mutta se tunne jonka saa kun on saanut rakkaansa laukemaan ja saanut itsekin tulla, on todella huumaava.
Onnellinen olo siitä tulee joka kantaa pitkälle seuraavaan päivään.

Miss Apatia
Oho. Hm. Onpas outoa. Olen aina ajatellut mieheni olevan se outo. No voi vitsist... Missäköhän vika?

Komea ja taitava on ja ottaa muutenkin kotona ihan arjessa kaikessa huomioon. Erittäin rakastettava mies. Mutta en kyllä saa mitään onnentunteita siitä. Lähinnä vähän rasittavaa. Tietenkin hänen mieliksi olen ja en sitä näytä, mutta niin...

No voi vitsit. Alkoipa nyt kaivelemaan tämä informaatio.

Miss Apatia
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29127321:
Kyllä voin sanoa, että tulee hyvä mieli. Pidän seksistä todella paljon ja erityisen paljon siitä, että rakkaani nauttii. Vai että seksi on rasittavaa...?
No on se vähän. Menee kamalasti aikaa, kun voisi tehdä muitakin juttuja. Mielenkiintoisempia. En jotenkin näe koko jutussa logiikkaa. Hierotaan jotain taianomaisesti stimuloituneita ruumiinosia yhteen ja heilutaan ja pyöritään ja hipelöidään ja saadaan orgasmeja.
Missä koko homman idea? Äh vaikea selittää...

Kiihotun kyllä ja minulla on fantasioita ihmisiä kohtaan. Joten en ole A-seksuaali.

En oikein ymmärrä missä kiikastaa. Jotenkin vain. Pläh.
Nyt kun on ollut suhteessa jo kahdeksan vuotta niin alkaa vähän jo pännimäänkin, kun ei edelleenkään itseään niin kamalasti huvittaisi. Jotenkin kinkkistä. Olisi ihan kivaa nauttia siitä. Siis henkisesti.

En siis mitenkään masennu siitä. Se on vain jotenkin. Plah.

Miss Apatia
[QUOTE="Vieras";29127382]mulla hormonaalinen ehkaisy aiheutti tuon plaah olon.[/QUOTE]
Ei ole hormonaalista ehkäisyä meillä... Hm. Mulla on kilpparien vajaatoiminta. Arvot vähän vinksallaan, korjaillaan juuri. Voisikohan se vaikuttaa? Limakalvot on myös tohjona ja joudun käyttämään estrogeenia kaksi kertaa kuussa, että saataisiin ne kuntoon, ettei aina satu viikon verran sen jälkeen paikat vaikka olisi miten hyvät "olosuhteet".

Toisin en ole koskaan tullut seksistä hyvälle mielelle. Toisin olen ehkä ollut innokkaampi kuitenkin... Ehkä ne on nämä kilpparijutut...

m1es
Tulee kokonaisvaltaisen hyvä olo. Stressi katoaa, ongelmat kutistuvat mitättömiksi, tuntee fysiikkansa vahvaksi. Tulee tunne, että on todella elossa.
Jos harrastaa seksiä aamulla, vaikutus ulottuu koko päivään. Edes se, että tietää vaimon usein antavan vain minun mielikseni, ei kumoa vaikutusta.

catinahottinroof
Eipä oikeastaan tule. Vähän kuin velvollisuudentunteesta harrastelee. Ei ole aina ollut näin, kaksi pientä lasta on ja suhteessa ollut aika rankkoja alamäkiä (tuntuu, että enemmän itselle kuin miehelle) eli kaipa se siitä johtuu. Mulla myös masennustaustaa. Helposti voisin tehdä jotain muuta seksin tilalla ja olisin jälkeenpäin paljon tyytyväisempi.

minä123321
Kyllä tämä on yksilöllistä. Itselleni tulee rauhallinen ja neutraali olo ja stressi purkaantuu. Tästä on myös tutkimuksia olemassa.

Puolisoni (nainen) ei saa seksistä mitään irti ja hän ei edes masturboi ikinä. Seksuaaliseen kanssakäymisen saan hänet suostuteltua vain muutamia kertoja vuodessa.

t. +30v

minä123321
No on se vähän. Menee kamalasti aikaa, kun voisi tehdä muitakin juttuja. Mielenkiintoisempia. En jotenkin näe koko jutussa logiikkaa. Hierotaan jotain taianomaisesti stimuloituneita ruumiinosia yhteen ja heilutaan ja pyöritään ja hipelöidään ja saadaan orgasmeja.
Missä koko homman idea? Äh vaikea selittää...

Kiihotun kyllä ja minulla on fantasioita ihmisiä kohtaan. Joten en ole A-seksuaali.

En oikein ymmärrä missä kiikastaa. Jotenkin vain. Pläh.
Nyt kun on ollut suhteessa jo kahdeksan vuotta niin alkaa vähän jo pännimäänkin, kun ei edelleenkään itseään niin kamalasti huvittaisi. Jotenkin kinkkistä. Olisi ihan kivaa nauttia siitä. Siis henkisesti.

En siis mitenkään masennu siitä. Se on vain jotenkin. Plah.
Olet ehkä kadottanut osan ihmisyydestäsi?
Oletko ajatellut, että kävely on vain jalkojen rytmikästä heiluttelua...
Voit tappaa itsesi lopettamalla hengittämisen, vaikka luulit sen olevan automaattinen toiminto..
Syöminen on sitä kun siirrät ruokaa mahalaukkuun ja sieltä se kiertää suolen kautta takaisin ulos..
Eikö kuulosta typerältä?

Sukupuolielimissä on paljon hermoja ja siitä johtuen niiden koskettelu ja seksuaalinen kanssakäyminen tuottaa niin paljon mielihyvää. Jos ei koe mielihyvää, niin ongelma on usein korvien välissä. Eli joko lapsuuden trauma, tai masennusoireet.

Jos tilanne on paha, niin suosittelen käymään psykologilla ja ehkä tapaamaan psykiatria. Jollain luulisi olevan jotain vinkkejä parantaa omaa asennetta ja korjata väärä ajattelumalli. Masennuslääkkeitä sen sijaan en suosittele, koska ne blokkaavat aivojen ja elimistön normaalia toimintaa ja hidastavat paranemista.

Luulen kuitenkin, että et ole masentunut, vaan et vain osaa nauttia niistä pienistä hyvistä asioista joita saat (hyvin yleistä nykyään kun on liian paljon tarjontaa). Yksi radikaali tapa on jättää kaikki taakseen ja elää yksin kunnes kehittyy henkisesti.

Muita tapoja on käydä ulkomailla tutustumassa muihin kulttuureihin ja muiden ihmisten elämään.

Osa saa ongelmiin ratkaisuja käymällä em. auttajien luona. Eli pelkkä se, että puhut jollekin psykologille, saattaa ohjata oikealle tielle.

Jos olet henkisesti vahva, mutta mikään ei tunnu miltään, niin itse olen ainakin oppinut syventymään omiin ajatuksiini ja miettimään asioita eri tavalla. Jotkin ihmiset vaativat meditaatiota, jotta tämä onnistuu, mutta en itse näe sellaista tarpeelliseksi.

Kaikki on hyvin, jos teet sitä mikä tuntuu hyvälle ilman, että satutat/vahingoitat ketään muuta.

Yhteistyössä