H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Viblsp= ärsyttää sanoakin, mutta ihan vain vispilä, niin kuin varmaan kaikille muillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Viblsp= ärsyttää sanoakin, mutta ihan vain vispilä, niin kuin varmaan kaikille muillekin.
Mulle taas tulee Vispilästä mieleen R2D2 ja se ääni mitä se pitää (siis tää pieni robotti Star Warsista)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Provo= porvari (ei pahalla, nuo kirjaimet jotenkin vaan)
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Viblsp= ärsyttää sanoakin, mutta ihan vain vispilä, niin kuin varmaan kaikille muillekin.
Mulle taas tulee Vispilästä mieleen R2D2 ja se ääni mitä se pitää (siis tää pieni robotti Star Warsista)![]()
No, samaa kokoluokkaa ja luultavasti yhtä ärsyttäväkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Viblsp= ärsyttää sanoakin, mutta ihan vain vispilä, niin kuin varmaan kaikille muillekin.
Mun mielestä R2D2 taas on ihq :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Åboriginal...Tulee mieleen ne Australian ekat asukkaat. Mutta hää ois niinkuin Turun alkuperäiskansaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Viblsp= ärsyttää sanoakin, mutta ihan vain vispilä, niin kuin varmaan kaikille muillekin.
Mun mielestä R2D2 taas on ihq :heart:
Niin ku mieki, eiks jeh?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Tossuliini= Tossun alla oleva hissukka
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Varmaan musta ajatellaan, että mulla on silmätulehdus.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Varmaan musta ajatellaan, että mulla on silmätulehdus.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Tossuliini= Tossun alla oleva hissukka
minusta taas tossuliini kuulostaa lempeältä ja hyväntahtoiselta ei tossun alla olevalta.
Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Varmaan musta ajatellaan, että mulla on silmätulehdus.![]()
![]()
Mulle tulee mieleen jotenki sellainen isoveli valvoo ajatus...
Pahasilmä näkee kaiken...