A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:riippuu montako päivää olet osastolla..n. 30?/vrk
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:riippuu montako päivää olet osastolla..n. 30?/vrk
näin. Ja perhehuone taita maksaa tuplaten...
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:mäki haluan sellaseen kaupunkiinMinä olin sisällä tiistaista lauantaihin eli maksoin 5 vrk..Toisaalta se raha sisälsi mun täysihoidon ja neidin huolenpidon.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:mäki haluan sellaseen kaupunkiinMinä olin sisällä tiistaista lauantaihin eli maksoin 5 vrk..Toisaalta se raha sisälsi mun täysihoidon ja neidin huolenpidon.
Tervetuloa Aurinkoiseen Naantaliin sitten vaan...tai vaihtoehtoisesti tuonne Turkuun, jossa ennen olin ja elin.
Alkuperäinen kirjoittaja no:en mä ainakaan mitään lisiä joutunut maksamaan yksityishuoneesta
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja no:en mä ainakaan mitään lisiä joutunut maksamaan yksityishuoneesta
No ei siellä mitään yksityishuonelisää olekaan (mullakin oli ihka oma huone) mutta perhehuone maksaa ymmärtääkseni enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja no:en mä ainakaan mitään lisiä joutunut maksamaan yksityishuoneesta
Alkuperäinen kirjoittaja no:perhehuoneessa olinkin ja ei taatusti mennyt mitään lisiä
Alkuperäinen kirjoittaja no:perhehuoneessa olinkin ja ei taatusti mennyt mitään lisiä