Tuleeko sinulle tilatut lehdet ajallaan?

  • Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti
ov
Tavallisesti tänne lehdet ovat tulleet ajallaan, mutta nyt ei tullutkaan.

Eilen piti tulla Seura, Apu ja Anna. Ei tullut kuin Seura-lehti.

Tänään kävin uudestaan lootalla ja ajattelin, että jos nyt loputkin ovat jo tulleet.
Ei tullut kuin Apu-lehti.

Että missähän se Anna - lehti oikein viipyy?

Tilausjakso lehdissä kestää joulukuuhun asti, joten kyllä lehtien pitäisi tulla ajallaan.
 
meak
Mun urheilulehti myöhästeli aiemmin lähes poikkeuksetta, ilmestyy to ja pahimmillaan tuli vasta ma. Otin sitten yhteyttä asiakaspalveluun ja lehti tuli muutaman kuukauden ajoissa, kunnes taas rupesi myöhästelemään. Otin uudestaan yhteyttä asiakaspalveluun, olivat tainneet kovistella postia sitten ihan tosissaan kun nyt se on jo yli vuoden tullut ajallaan.
 
Meille tulee pääsääntöisesti lehdet ajallaan ja nyt tälle syksyä olen muutaman kerran joutunut soittamaan kun ei ole jotain lehteä tullutkaan.Yleensä odotan seuraavaan päivää ja sitten kyselen perään ja yleensä ne on tullut seuraavana päivänä tai sitten maanantaina.
 
Hippahyppy
Joskus harvoin syynä lehden myöhästelyyn on postinkantaja.. ;) Ainakin pienillä paikkakunnilla. Lehti ilmestyy silloin seuraavana päivänä postilaatikkoon, kun se on luettu edellisiltana siis. Ei, mä en tee tuota. Mut tiiän vaan.. on sitä pari lehtee itellekin tullu ns. avattuna muoveista.
 

Yhteistyössä