R
Rima korkealla
Vieras
Olen ollut kohta 10 vuotta sinkkuna ja ihan vakaasti päättänyt elää loppuelämäni yksin. Eilen kuitenkin tavoistani poiketen piipahdin siiderille ja tapasin siellä miehen, joka jäi kyllä erityisellä tavalla mieleeni. Ei me vaihdettu yhteystietoja eikä me varmastikaan ikinä enää tavata, mutta ymmärsin että eipä se parisuhde ja rakkaus niin huono juttu taitaisi ollakaan..
Eli siis mä oon valmis rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta en todellakaan halua alkaa etsimään yhtäkään miestä. En halua nettideittijuttuja enkä halua mennä jonnnekin pienoismallikurssille vain siksi, että metsästän itselleni kumppania. Mutta voiko se rakkaus tulla vastaan vain elämällä omaa elämäänsä? Ei mulla ainakaan tähän astisen sinkkuilukauden aikana ole niin käynyt, mutta en mä kyllä mitään olisi halunnutkaan.
Vai onko niin, että jos ei itse aktiivisesti etsi, niin mitään ei saakaan?
Eli siis mä oon valmis rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta en todellakaan halua alkaa etsimään yhtäkään miestä. En halua nettideittijuttuja enkä halua mennä jonnnekin pienoismallikurssille vain siksi, että metsästän itselleni kumppania. Mutta voiko se rakkaus tulla vastaan vain elämällä omaa elämäänsä? Ei mulla ainakaan tähän astisen sinkkuilukauden aikana ole niin käynyt, mutta en mä kyllä mitään olisi halunnutkaan.
Vai onko niin, että jos ei itse aktiivisesti etsi, niin mitään ei saakaan?