V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja salla:se riippuu vähän lauseesta. jos sulkujen sisällä on oma lause, voi sisällekin tulla piste, mutta periaatteessa ulkopuolelle.
Alkuperäinen kirjoittaja salla:se riippuu vähän lauseesta. jos sulkujen sisällä on oma lause, voi sisällekin tulla piste, mutta periaatteessa ulkopuolelle.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja salla:se riippuu vähän lauseesta. jos sulkujen sisällä on oma lause, voi sisällekin tulla piste, mutta periaatteessa ulkopuolelle.
voiko näin olla muka? Miten mulla on semmonen käsitys, ettei kahta pistettä saa laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja salla:se riippuu vähän lauseesta. jos sulkujen sisällä on oma lause, voi sisällekin tulla piste, mutta periaatteessa ulkopuolelle.
voiko näin olla muka? Miten mulla on semmonen käsitys, ettei kahta pistettä saa laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja salla:se riippuu vähän lauseesta. jos sulkujen sisällä on oma lause, voi sisällekin tulla piste, mutta periaatteessa ulkopuolelle.
Voi, ihan hyvin. Mutta sitten tosiaan pitää olla siellä sulkeiden sisällä ihan kokonainen lause - tai jopa useampi.