J
"justiina"
Vieras
Vauva2 ilmoitti pari päivää sitten tulostaan. Pillereiden läpi tuli, ei ollut suunnitelmissa ainakaan seuraavaan viiteen vuoteen. Esikoinen on vähän alta vuoden ikäinen.
Miehellä koulu kesken ja itse ajattelin jatkaa opintoja ensi syksynä. Mies ei ota muuta kantaa asiaan, kuin sen että on minun päätös ja hän siinä sitten tukee. Viikkoja vasta n.4 oletettavasti. Ei sinänsä vielä hoppu päätöksen kanssa.
Minä en todellakaan tiedä olenko valmis toiseen vauvaan, silti ajatus abortista ei tunnu oikealta. Jos esikoiselle jotain sattuisi niin kuolisin ja samalla ajattelen että mitä jos abortin olisin tuon kohdalla tehnyt eikä poika leikkisikään tuossa lattialla. Se ajatus että minun sisällä kasvaa tuommoinen pieni ihminen. Voinko pistää omat tarpeeni sen edelle.
Auttakaa mua, kertokaapa omia kokemuksia, jos niitä löytyy? Milläista on olla kahden pienen äiti? Olenko huono ihminen jos teen abortin. Tämä on liian vaikea päätös.
Miehellä koulu kesken ja itse ajattelin jatkaa opintoja ensi syksynä. Mies ei ota muuta kantaa asiaan, kuin sen että on minun päätös ja hän siinä sitten tukee. Viikkoja vasta n.4 oletettavasti. Ei sinänsä vielä hoppu päätöksen kanssa.
Minä en todellakaan tiedä olenko valmis toiseen vauvaan, silti ajatus abortista ei tunnu oikealta. Jos esikoiselle jotain sattuisi niin kuolisin ja samalla ajattelen että mitä jos abortin olisin tuon kohdalla tehnyt eikä poika leikkisikään tuossa lattialla. Se ajatus että minun sisällä kasvaa tuommoinen pieni ihminen. Voinko pistää omat tarpeeni sen edelle.
Auttakaa mua, kertokaapa omia kokemuksia, jos niitä löytyy? Milläista on olla kahden pienen äiti? Olenko huono ihminen jos teen abortin. Tämä on liian vaikea päätös.