Tuleeko kenellekkään Olivia lehti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Näin kaupassa eilen tuon ja meitin että tilaisko sen..mulla kun on etsinnässä joku muu lehti kun kaksplussat ja meidän perhe lehdet tulee jo korvista ulos.Me naisia kyselin joku aika sitten ja tilasin niiden näyte numeron jospa senkin tilaisia..mutta kokemuksia tuosta onko hyvä?

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
millanen toi olivia on? oliko tossa kyselyssä mahdollisuus tilata sellanen näytelehti?

Ei ollut siinä mistä tilasin me naiset näyte lehden.Itse näin tuon Olivia lehden eilen kassajonossa mutta mulla oli jo anna ja joku muu lehti joten päätin että perehdyn asiaan ensin ennen kun sen tilaan tai ostan =)

Oliviassa ei ole mitään luettavaa.Pelkkiä mainoksia täynnä koko lehti,pinnallinen ja turha lehti.Lopetin tilauksen.Ei ole Annan voittanutta,se on monipuolinen lehti,muotia,mielenkiintoisia juttuja ym ja se tulee joka viikko.Toinen mistä tykkään on C.C-lehti :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliviassa ei ole mitään luettavaa.Pelkkiä mainoksia täynnä koko lehti,pinnallinen ja turha lehti.Lopetin tilauksen.Ei ole Annan voittanutta,se on monipuolinen lehti,muotia,mielenkiintoisia juttuja ym ja se tulee joka viikko.Toinen mistä tykkään on C.C-lehti :)

Jaa mikä on C.C lehti?Niin ja mä taas en Annasta tykännyt jotenkin liian vanhoille juttuja :(

olikos se seppo taalasmaa nimenomaan Olivian kannessa? eli mitä kertoo mille lukijakunnalle on suunnattu? Kuuluuko kuka siihen, minä lopetin edes sen harvakseen tapahtuneen salkkareiden seuraamisen nyt.
Tai se olivia juttu ilmeisesti oli ihan vaan maksettu mainos siihen sarjaan.... Miksei kaksplus ole ostanut vastaavaa mainosta??? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katso www.cc-lehti.fi
Mä olen tykännyt,sopivasti muotia ja kaikenlaisia juttuja ;)

Vaikutti tosi kivalta tämä lehti joten harkintaan kannattaa laittaa.Imagea menen varmaan kurkkimaan sitten lehti hyllylle ensin.Olen näköjään ihan out näissä lehti asioissa kun koskaan en ole vielä tähänkään lehteen törmännyt
=)

Silloin tällöin ostan Olivia -lehteä ja se on mielestäni sellainen ihana hömppälehti, jota sopii lukea kun on jalat lämpimässä kylpyvedessä, lasissa hyvää punaviiniä, hyvä cd soimassa ja ukko ja kakarat poissa.

Yhteistyössä