Tuleeko isi kotiin?

Tuntuu niin pahalta..
Lasteni isä joutui sairaalaan, heräsi tänään tajuttomuudesta.
Pitäisi iloita edes siitä, mutta kun en osaa.
Olen niin loppu ja vihainen. Miten joku voi tehdä tuollaista perheenisälle? Hän joutui perjantaina väkivallan kohteeksi ja koko mukana ollut omaisuuskin vietiin.(puhelin, rahat, lompakko...)
Yritän selittää lapsilleni mitä on tapahtunut, että en tiedä koska isi tulee, selittää aiheuttamatta lapsille liian suurta huolta. Yrittää pitää itse pää kylmänä kun lasten takia on jaksettava!
Lapsi ei ymmärrä että maailma voi olla noin julma. En minäkään.. Kuinka tällaista voi tapahtua!!?? Lapseni on fiksu neljävuotias, en voi valehdellakkaan.. Pikkusisko ei vielä ymmärrä kuin äidin kyyneleet..

Mieheeni en saa puheyhteyttä, en voi kysyä miltä tuntuu, mitä tapahtui. Kukaan ei oikein tiedä..

Mieheni ei edes ole muita ärsyttävä ihminen millään tavalla. Iki-ihana perheenisä, joka oli AINA kotona lasten ja vaimon kanssa. Ei viihdy rellestämässä tms, vaan todella kunnon kansalainen jota olen aina lapsilleni toivonut. Aina opettanut kunnioittamista muita kohtaan, olen opastanut lapsiani miten muita kohtaaan ollaan kilttejä jne.
Olemme todella vanhoillinen perhe, ja elämänarvot kohdallaan, ja ne ovat minulle tärkeitä. Minulle on tärkeää että lapseni ovat hyvin kasvatettuja ja hyvästä perheestä. Mieheni on myös kuten minäkin.

Vaikka itse on kuinka kunnollinen, ei maailma sitä näytä olevan.
mIKSI juuri meille, meidän perheelle kävi näin??

Tuleeko isi koskaan kotiin, ja jos, niin missä kunnossa? Toivon niin, ettei hänelle jää pysyvää vammaa!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Onko kellään tällaista kokemusta? Haluaisin kirjoitella, vaikka saamme toki apua muualtakin, mutta jos löytyisi joku, jolle on käynyt samoin..?
 
Ihmeissään
Todella ISO hali sinulle ja perheellesi! :heart: :heart: :heart: :heart:

Voimia kaiken kokemanne keskellä ja toivon todella sydämestäni, että miehesi toipuu tapahtuneesta täysin. Taivaan isän suojelusenkeleitä toivon teidän suojaksi.

Iso hali ja rutistus myös meidän lapsilta teidän lapsille! :heart: :heart:
 
Nyt tuli kyllä pakostakin tippa silmään.
Kaunis, valitettavasti surullinen kirjoitus.. :'(

En ole kokenut vastavaa, joten en voi sanoa ymmärtäväni edes, eikä minusta ole apua, kuten kyselit, että onko kellekkään tapahtunut tällaista, olisit halunnut kirjoitella...
Minä en ole tuollaista kokenut, mutta voin kirjoitella jos tahdot?

Erittäin suuri halaus teille. Ihan minua itkettää, olen sanaton. :flower: :flower:
 
Hei! En voi kertoa vastaavasta kokemuksesta, enkä siis ala kertoa mitään "sinne päin". Väkivaltaa lähipiirissäni on ollut, se on järjestöntä ja tuskaa tuottavaa monelle muullekin kuin uhrille.

Tahdon vain tähän laittaa jotakin, koska en voinut ohittaa noin vain viestiäsi. Toivon todella, että saatte apua niin ammattiauttajilta kuin omilta ihmisiltänne. Onko kriisiryhmä jo kokoontunut kanssanne?

En tiedä miten tähän suhtaudut, en ainakaan tarkoita pahoittaa mieltäsi, vieras ihminen. Lähimmäisenäsi en voi tehdä muuta kuin tässä hiljaa rukoilla sinun miehesi selviytymisen ja teidän koko perheen puolesta, ja toivoa viestin mukana voimaa ja toivoa tilanteeseenne.

"Kun hapuilemme tarkoitusta etsien rukoillen valoa
lohdutusta janoten, vierellämme kulkevat tyynnyttäen enkelit
käsissään lohdutuksen malja."- Pia Perkiö-
 
BoBo

Ei oo tarkotus mitenkään loukata teitä raskaassa ja surullisessa tilanteessa. Ja toivon sydämestäni teille voimia jaksaa huomiseen.

Mutta tää kohta ihan pikkasen ihmetyttää...

[ quote title="27.09.2004 klo 14:18 Merja kirjoitti"]

Vaikka itse on kuinka kunnollinen, ei maailma sitä näytä olevan.
mIKSI juuri meille, meidän perheelle kävi näin??

[/quote]

Ehkä ihmetykseni johtuu siitä, kun pohdin jo tänään kerran maailman hyvyyttä/pahuutta.

Silloinkin mietin sitä, miten joku voi luulla/ajatella että koska minä olen hyvä ja elän "oikein" ei minulle voi mitään pahaa koskaan sattua.
Enkä tarkoita tässä nyt mitään pahaa, vaan todella olen ihmeissäni. Elääkö joku oikeasti sellaisessa pumpulissa ja herää todellisuuteen vasta kun jotain pahaa sattuu itselle tai rakkaille? Totta kai voi/saa/pitää toivoa että mitään pahaa ei tapahtuisi kenellekkään. Mutta eivätkö ihmiset seuraa mitä muuta pahaa tässä maailmassa tapahtuu? Riittää kun katsoo uutiset kerran päivässä, niin saa jo hyvän käsityksen siitä millaisessa maailmassa elämme. Kautta aikojen myös syyttömät ja sivulliset ovat saaneet kärsiä, usein jopa enemmän kuin varsinaiset syylliset, jos niitä edes löytyy.

Toivottavasti ei kukaan kovasti vedä :snotty:
Tarkotus ei siis oo loukata, ihmettelen vaan

 

Yhteistyössä