Tulee hirveät paineet kun kesän morsiamena lukee näitä hääketjuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
tulee ihan sellainen olo, että apua perun koko häät :ashamed:
kun tuntuu ettei mitenkään voi miellyttää vieraita ja jos niillä on tylsää tai jos joku vetää hirveät perseet tai tai tai :D

ei sun tartteekaan vieraita miellyttää.

Alkaa mennä tässä hössötyksessä vähän ohi se juhlan päätarkoitus. Se on TEIDÄN päivä ja hommat tehdään, kuten TE haluatte ja jos jotakuta ei miellytä, niin se on voi voi. =) Järjestäköön omat häänsä sitte.

Kuule, sun juhlat ne häät on. Tärkeintä on että sinä ja sun miehes ootte tyytyväisiä ja häistä tulee teidän omat eikä muiden.
Tietenkään ette voi miellyttää kaikkia, eihän kaikki miellytä sinuakaan mutta en ole itse koskaan mennyt juhliin arvostelemaan vaan nauttimaan juhlasta. Enkä ole kyllä arvosteluja kuullut muualla kuin täällä palstalla;)

Ne on teidän häät, viis vieraista. Kaikkia et pysty koskaan miellyttämään. Aina joku löytää jostain moittimista, jos ei muusta niin ilma on huono tai kahvi laihaa. Relaa ja nauti!

tehkää juhlista teidän näköiset! Silloin ne varmasti viihtyvät, jotka ovat paikalle tulleet. Musta tuntuu, että jos yrittää miellyttää muita, niin pieleen menee.

Muulla ei oikeastaan ole väliä, kuin että käytte valokuvassa ENNEN vihkimistä! Mikään ei ole tympeämpää kuin odotella juhlapaikalla hääparia saapuvaksi kuvauksista, ja se kestää ja kestää ja kestää...

Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Muulla ei oikeastaan ole väliä, kuin että käytte valokuvassa ENNEN vihkimistä! Mikään ei ole tympeämpää kuin odotella juhlapaikalla hääparia saapuvaksi kuvauksista, ja se kestää ja kestää ja kestää...

sinä et päätä milloin hääpari käy valokuvassa. Sinä itse vieraana saat varautua omalla asenteellasi siihen, että saat odottaa, ennenkuin pääset syömään.
Hääpari tehköön päivästään juuri sellaisen kuin haluavat.

ei kannata välittää. Tyypilliset suomalaiset valivalivalittajat vauhdissa. Mikään ja koskaan ei ole hyvin. Mutta on joukossa varmasti niitä, jotka ovat aidosti onnellisia teidän puolesta. Itse ainakin rakastan häitä ja sitä tunnelmaa. Juhlitaan paria joka lupautuu rakastaan toisiaan loppuelämänsä myötä ja vastamäessä. Iiihanaa :)

Minä olen viime helmikuun morsiamia ja voi vitsi miten samat tunteet oli tuolloin. Tuntui että ei tästä tule mitään, budjetti oli rajallinen ja omat unelmat siinä sivussa sitten. Ja joka paikasta tuli että ei sitä, ei tätä eikä ainakaan tota tai on niin KÖYHÄÄ ja JUNTTIA :D

Mutta hyvin meni! Oli meidän näköiset ihanat häät =) Sama juttu tulee olemaan teilläkin, tsemppiä loppurutistukseen ja ihanaa päivää teille molemmille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

sinä et päätä milloin hääpari käy valokuvassa. Sinä itse vieraana saat varautua omalla asenteellasi siihen, että saat odottaa, ennenkuin pääset syömään.

En päätäkään, mutta annan ilmeiseksi erittäin hyvän neuvon. Aika itsekäs hääpari saa olla, jos ei tippaakkaan välitä ajatella vieraiden viihtyvyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meille on kyllä itsestään selvää että käydään etukäteen kuvassa :)

Kiitos teille kaikille kommentoinnista, helpompaa ois jos laittas netin poikki ja avais joskus häiden jälkeen :D

Yhteistyössä