Tuksun versio rattijuopumussyytteestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seiska on parasta viihdettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seiska on parasta viihdettä

Vieras
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/1280145730540/rattijuopumussyytteestani/

Lempparikohtani on ehdottomasti tämä:

"En pystynyt nukkumaan putkassa, sehän on ihan kauhea paikka! Lueskelin moneen kymmeneen kertaan samat tekstit, jotka ihmiset olivat seinille
kirjoittaneet. Yritin rauhoittaa itseäni kuvittelemalla minun ja Arton rakastelua, mutta ei mikään auttanut."

Voi jeesus, tukiainen on niin patologinen valehtelija että onnistuu kusettamaan itseäänkin ihan 6-0. Sehän puhuu ittensä pussiin moneen otteeseen tossa blogisakin, ja kuvittelee vielä että ihmiset uskoo sitä. Se on muuten kumma miksi aina poliisit (ja vielä kaikissa maissa) käy tuksun kimppuun vaikka hän itse on käyttäytynyt kunnolla. Miksi, oi miksi pakkohoito ei suomessa oo sallittua?

Alkuperäinen kirjoittaja Hannah84:
Voi jeesus, tukiainen on niin patologinen valehtelija että onnistuu kusettamaan itseäänkin ihan 6-0. Sehän puhuu ittensä pussiin moneen otteeseen tossa blogisakin, ja kuvittelee vielä että ihmiset uskoo sitä. Se on muuten kumma miksi aina poliisit (ja vielä kaikissa maissa) käy tuksun kimppuun vaikka hän itse on käyttäytynyt kunnolla. Miksi, oi miksi pakkohoito ei suomessa oo sallittua?

näinpä. Täydellistä kusipäisyyttä osoittaa kännissä ajeleminen.

" Minulla on ollut ajokortti vuodesta 1996 asti, enkä ole koskaan elämäni aikana ajanut alkoholin vaikutuksen alaisena aiemmin."

Uskokoon ken tahtoo :whistle:
Nyt oli vain eka kerta kun jäi kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hannah84:

näinpä. Täydellistä kusipäisyyttä osoittaa kännissä ajeleminen.

" Minulla on ollut ajokortti vuodesta 1996 asti, enkä ole koskaan elämäni aikana ajanut alkoholin vaikutuksen alaisena aiemmin."

Uskokoon ken tahtoo :whistle:
Nyt oli vain eka kerta kun jäi kiinni.
Harvalle käy semmoinen tuuri, että ekalla kerralla kiinni jää!

Minä en lakkaa ihmettelemästä, miten tuollainen ihminen pysyy julkisuudessa. Hän ei ole saanut mitään merkittävää aikaiseksi, eikä voi menestyä ulkonäölläkään eikä näytä omaavan kovinkaan kummoisia älynlahjoja!! Ymmärrän toki, että kysessä on "julkkis", jonka julkisuusarvo perustuu täysin hänen naurettavuuteensa, mutta eikö median pitäisi ennemminkin "suojella" heikompia ja jättää kokonaan huomiotta, eikä saattaa naurunalaiseksi kerta toisensa jälkeen....

Siis näähän on ku 2 marjaa;

LindsayLohanPicture.jpg

Minä en lakkaa ihmettelemästä, miten tuollainen ihminen pysyy julkisuudessa. Hän ei ole saanut mitään merkittävää aikaiseksi, eikä voi menestyä ulkonäölläkään eikä näytä omaavan kovinkaan kummoisia älynlahjoja!! Ymmärrän toki, että kysessä on "julkkis", jonka julkisuusarvo perustuu täysin hänen naurettavuuteensa, mutta eikö median pitäisi ennemminkin "suojella" heikompia ja jättää kokonaan huomiotta, eikä saattaa naurunalaiseksi kerta toisensa jälkeen....

On olemassa sellainen sairaus, kun julkisuushakluinenpersoonallisuushäiriö...Kai se on niin, että molemmat saa mitä tahtoo, kansa saa lukea jostain itseään tyhmemmästä ja Tukiainen saa julkisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
On olemassa sellainen sairaus, kun julkisuushakluinenpersoonallisuushäiriö...Kai se on niin, että molemmat saa mitä tahtoo, kansa saa lukea jostain itseään tyhmemmästä ja Tukiainen saa julkisuutta.

Niin ymmärrän kyllä, että Tuksu varmaan tyrkyttämällä tyrkyttää itseään julkisuuteen joka paikassa joka käänteessä, mutta ajattelen, että hän on yksinkertainen ihminen (ei siis normaalilahjainen), joten eihän hän YMMÄRRÄ, mitä itselleen tekee.
Ei kehitysvammaistakaan kohdella niin, että hänet julkisesti tietoisesti tehtäisiin naurunalaiseksi, miksi heikkolahjaiselle se voidaan tehdä?

Mun mielestä Lohanin rangaistus on liian lyhyt, varsinkin kun otetaan huomioon kuinka pahoon se neiti on vuosien varrella törttöölly. Ja eikös Lohanin tuomio lyhentynyt siitä 90 päivästä?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Niin ymmärrän kyllä, että Tuksu varmaan tyrkyttämällä tyrkyttää itseään julkisuuteen joka paikassa joka käänteessä, mutta ajattelen, että hän on yksinkertainen ihminen (ei siis normaalilahjainen), joten eihän hän YMMÄRRÄ, mitä itselleen tekee.
Ei kehitysvammaistakaan kohdella niin, että hänet julkisesti tietoisesti tehtäisiin naurunalaiseksi, miksi heikkolahjaiselle se voidaan tehdä?
Olen joskus pohtinu tuota samaa rajaa vaikka Nykäsen kohdalla tai jonkun Big Brother ohjelman moraalia. Ja miettiny sitäkin, onko kyseessä nero, joka rahoittaa elämänsä pölhöilemällä julkisuudessa vai oikeasti niin typerä, miltä julkisuudessa vaikuttaa.
Mutta kun nuo ovat sellaisia sairauksia tai sairauden kaltaisia tiloja, että esim. älykkyystesti ei paljasta että he olisivat sen vähälahjaisempia kuin ihmiset keskimäärin. Toisinsanoen he pitävät itseään jopa fiksumpana kun muut ja ainoa todiste, että näin ei olisi, on nuo ihmeelliset kommentit julkisuudessa ja aika monen kohdalla kyllä myös ilmeinen päihderiippuvuus kuuluu osana tuohon tilaan.
Mutta joo, tosiaan olen minäkin miettiny, milloin ihminen voidaan julistaa siinämielessä holhoujksen alaiseksi, että todetaan hänen olevan kyvytön huolehtimaan julkisuuskuvastaan ja ei saa riepotella henkilöä julkisuudessa, vaikka hän sitä tahtoo ja hakee, jos kuitenkin on muuten ns. normaali ihmiinen ja kykenee selviämään arjesta itsenäisesti.

Lukekaapas se Tuksun itse kirjoittama "CV"... :laugh: Aika asiatonta tekstiä, vai menestyisköhän tuolla monissakin työhaastatteluissa? :D

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/1278921759246/tassa+on+cvni/

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun mielestä Lohanin rangaistus on liian lyhyt, varsinkin kun otetaan huomioon kuinka pahoon se neiti on vuosien varrella törttöölly. Ja eikös Lohanin tuomio lyhentynyt siitä 90 päivästä?

Joo, istuu hyvällä käytöksellä 9 päivää. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Joo, istuu hyvällä käytöksellä 9 päivää. :headwall:

Just niin. :headwall: :headwall: