tukiperhe?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tinttara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tinttara"

Vieras
Tietääkö joku tukiperheistä? Haluaisin siis itse ryhtyä semmoiseksi. En kehtaa soittaa ja kysyä tämmöistä asiaa, eli onko meillä mitään mahdollisuuksi päästäkään tukiperheeksi, kun miehelläni on 6v vanha rikosrekisteri pahoinpitelystä?

Toivottavasti ette pääse, en ainakaan itse uskaltasi antaa lasta tuommoiseen perheeseen hoitoon, luottasitko itse jos joku olisi pahoinpitelystä saanut tuomion? Taitaa olla aika lyhyt pinna

[QUOTE="tinttara";23260877]Tietääkö joku tukiperheistä? Haluaisin siis itse ryhtyä semmoiseksi. En kehtaa soittaa ja kysyä tämmöistä asiaa, eli onko meillä mitään mahdollisuuksi päästäkään tukiperheeksi, kun miehelläni on 6v vanha rikosrekisteri pahoinpitelystä?[/QUOTE]

Me toimitaan itse tukiperheenä. En tajua mikset kehtaa soittaa ja kysyä?, ei se muuten mitenkään voi toimia, soittaminen on kuitenkin aina pieni asia siinä touhussa =) tukiperhe kun tapaa sossuja ja perhettä jne...
Meidän paikkakunnalla oli ainakin ehdottomasti käytävä pride-koulutus, ennenkuin tukiperheeksi pääsee. Googlaa nettiä, lähin sossu varmaan tietää miten teillä koulutuksia on, samalla voit kysyä tuosta rikosrekisteristä. Mutulla sanoisin että tuo estää kyllä tukiperhetoiminnan, mutta varmaksi en tiedä.

Voisitko Tiitus kertoa tarkemmin? Onko teillä koko ajan tukilapsi vai jotenkin viikonloppuisin ja loma-aikoina? Mä olen miettinyt tätä meidän kohdalle. Mulle se olisi mahdollisuus jatkaa kotiäitiyttä, mutta tekisin samalla jotain muutakin kuin vain oman perheen eteen.

[QUOTE="Enni";25623555]Voisitko Tiitus kertoa tarkemmin? Onko teillä koko ajan tukilapsi vai jotenkin viikonloppuisin ja loma-aikoina? Mä olen miettinyt tätä meidän kohdalle. Mulle se olisi mahdollisuus jatkaa kotiäitiyttä, mutta tekisin samalla jotain muutakin kuin vain oman perheen eteen.[/QUOTE]

Rikosrekisteri ote pitää toimittaa, molemmilta puolisoilta.
Meillä tukilapsi viikonloppuisin 2-4 vkonloppua/kk ja lomien aikaan mahd. vähän pitempään.
Mitä tarkoitat että se olisi mahdollisuus jatkaa kotiäitiyttä?

Yhteistyössä