Tukihenkilöksi salasuhteessa oleva mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Olen naimisissa oleva ja raskaana. Avioliitto on kriisissä eikä haluja jatkaa. sovimme miehen kanssa että eroamme kun vauva syntyy.
Miestä en halua synnytykseen mukaan, mutta olen tavannut ihanan uuden miehen joka on terveydenhuollon ammattilainen.
Neuvolassa sanottiin että synnytykseen voi ottaa tukihenkilön.
Olen miettinyt tätä herraa, hän on erittäin kiinnostunut vauvasta ja voinnistani. Rakastellessamme aina kysyy miten vauva voi.

Mutta jos hän tulee niin kirjoitetaanko sitä mihinkään papereihin? Saako mies tietää?

Entä jos sitä miestä viehättää vaan se että se saa rakastella paksuna olevan naisen kanssa? Ehkä lerppu pimppa ei kiinnostakaan enää. Tai toisen miehen lapsen elättäminen ja hoitaminen. Mietihän nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Darja:
Entä jos sitä miestä viehättää vaan se että se saa rakastella paksuna olevan naisen kanssa? Ehkä lerppu pimppa ei kiinnostakaan enää. Tai toisen miehen lapsen elättäminen ja hoitaminen. Mietihän nyt.

Missä kohtaa ap on sanonut, että tästä salamiehestä tulee hänen uusi kumppaninsa ikuisiksi ajoiksi?

en mä synnytykseen veisi salasuhdettani. se ei niin kaunista katseltavaa ole. mä ottaisin lapsen isän, hänen lapsensa sieltä kuitenkin syntyy ja haluaisin hänen saavan kokea lapsensa syntymän.

mutta ei sitä tosiaan papereihin kirjoiteta ja tukihenkilö ei saa lukea papereita joita synnytyksestä kirjoitetaan.

No vastaileeks nää ihmiset sit tosissaan, vai oikeinko provoihin kuuluu alkaa vääntää jotain?
Kysyy nyt ihan tosissaan 37v, jolle nykyajan netin meininki ei ihan sisäistetty!

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Missä kohtaa ap on sanonut, että tästä salamiehestä tulee hänen uusi kumppaninsa ikuisiksi ajoiksi?

Ei missään kohtaa ja minä voin melko varmaksi sanoa ettei tulekaan!

Näin se luultavasti on. Miestä kiinnostaa ap juuri siksi kun tämä on raskaana. Itsenikin mielestä raskaana oleva nainen on kaunis ja kiihottava.

Alkuperäinen kirjoittaja Mäh:
No vastaileeks nää ihmiset sit tosissaan, vai oikeinko provoihin kuuluu alkaa vääntää jotain?
Kysyy nyt ihan tosissaan 37v, jolle nykyajan netin meininki ei ihan sisäistetty!

Oikeasti, kertokaa mulle, kiitos!

Oikeasti, kertokaa mulle, kiitos!

Mä en osaa vastata siihen onko tää provo!

Olen itse 38v (kohta 39v) ja olen täällä nyt kuukauden päivät äitiysloman vuoksi notkunut ja täällä kyllä kysellään usein niin typeriä että ei näistä tiedä ovatko provoja vaiko jonkun kumipään ihan vakavia kysymyksiä!

Ollaan naimisissa, aiotaan erota, mutta ei olla erottu. Vaimolla salasuhde ja salasuhteen mies tulisi avuksi aviomiehen lapsen synnytykseen. Niin, voiko ns. normaali ihminen ihan aikuisten oikeasti kysyä tällaista? Jos näin on, on vaimolla kyllä muitakin ongelmia kuin aviosellaisia.

Mä vastaan aina aika-ajoin provolta selvästi tuntuviin aloituksiin sillä vaikka joku ne provoilumielessä esittääkin, joku toinen voi ihan oikeasti olla vastaavassa tai lähes vastaavassa tilanteessa. Jos tämä ihminen sitten sattuu ketjun lukemaan ja saamaan siitä vinkin, niin mielestäni se on vain positiivinen asia.

Itse en ihan noin räväkkää tilannetta ole elänyt, mutta jotain tuohon suuntaan.

ensinnäkin kaikki alkoi aivan muusta kuin seksistä, meistä on tullut todella läheiset ystävät. Viime aikoina minulla ollut niin rankkaa että kerran vain ajauduimme toistemme syleilyyn, mutta suurimmaksi osaksi meillä on muuta kuin seksiä.
olen sanonut etten halua uutta parisuhdetta, jään neljän lapsen yh:ksi kun tämä lapsi syntyy, haluan kasvattaa itse lapseni.
Mies on myös naimississa eikä voi ajatella eroa, eikä tarvitsekkaan.
Hän ammattinsa puolesta on ollut minulle niin suureksi avuksi sekä ihmisenä niin ihana

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kuka helvetti tässä on naimisiin mensota puhunut??????????
Olen EROAMASSA!!!!!!!!

Mutta pakkohan sinne naimisiin on mennä ennen kuin voi erota. Ja tietysti tässäkin tapauksessa on käynyt niin että prinssistä onkin tullut sammakko ihan "pyytämättä ja yllätyksenä". Ja on sitten hommauduttu raskaaksikin tälle "prinssille".

Jos on avioliitossa ongelmia ja 3 nykyistä lasta + syntymätön, olisi varmaan paras käsitellä avioliittoaan ja mahdollista eroa oman miehensä kanssa, eikä sekoittaa siihen soppaan vielä ylimäärästä tahollaan naimisissa olevaa toista miestä :headwall:

Neljän lapsen yksinhuoltajuus on todella rankkaa ilman ylimääräisiä mutkiakin. Saako muuten kysyä, että miksi neljäs lapsi, jos ero on tiedossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kuka helvetti tässä on naimisiin mensota puhunut??????????
Olen EROAMASSA!!!!!!!!

Mutta pakkohan sinne naimisiin on mennä ennen kuin voi erota. Ja tietysti tässäkin tapauksessa on käynyt niin että prinssistä onkin tullut sammakko ihan "pyytämättä ja yllätyksenä". Ja on sitten hommauduttu raskaaksikin tälle "prinssille".

Mitä ihmettä sä sekoot?

Odotan neljättä lasta miehelleni, AVIOmiehelleni.
Tapasin tämän uuden tuttavuuden alkuraskaudessa enkä ole hänen kanssaan menossa naimisiin enkä mihinkään parisuhteeseen. Olemme vain ystäviä ja rakastavaisia näköjään nykyään.
AVIOmiehestäni eroan kun lapsi syntyy

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Jos on avioliitossa ongelmia ja 3 nykyistä lasta + syntymätön, olisi varmaan paras käsitellä avioliittoaan ja mahdollista eroa oman miehensä kanssa, eikä sekoittaa siihen soppaan vielä ylimäärästä tahollaan naimisissa olevaa toista miestä :headwall:

Neljän lapsen yksinhuoltajuus on todella rankkaa ilman ylimääräisiä mutkiakin. Saako muuten kysyä, että miksi neljäs lapsi, jos ero on tiedossa?

Liitossa paljon ongelmia, mutta on yritetty hakea ammattiapua. Neljäs raskaus on kierukkaraskaus eli puhdas vahinko joka oli viimeinen niitti suhteellemme. Päädyimme nyt eroon, mutta päätimme yhdessä että odotamme lapsen syntyvän ensin ja kun olen kotiutunut ja toipunut niin mies lähtee