Tukiainen ilman meikkiä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tässä se on ihan nättinä ja luonnollisen näköisenä.
http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/1/096_33_web.jpg
Tässä se on kyllä nätti. Mutta harmi, kun näyttää nyt olevan ns. entinen nätti tyttö, vaikka on vasta kolmekymppinen tai jotain.
 
vieras
no eihän tuo mikään kaunotar ole,mutta aika harva meistä taitaa olla. itsestäni sais ilman meikkiä varmaan yhtä hehkeitä kuvia :(

ans kattoo ny miten tuo julkisuudesta poistuminen onnistuu neidiltä...................
 
Miettikää itte, kuinka paljon paskaa tulee hälle ihan joka tuutista, on tullut jo pidemmän aikaa (vaikkakin mielestäni on osasyyllinen itse saamaansa kohteluun...) Tää on vasta pieni osa kaikesta haukkumisesta tää kaksplussa... Ei ihme, jos siis on turvotusta. Mun mielestä alkaa näyttämään jo masentuneelta (kun pyllähtää yhtäkkiä kuvaajien eteen ihan naturellina), ei yhtään hänen tyylistään. Annettaisko jo olla?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja kummaa:
Eikö rumat ihmiset saa haukkua muita rumiksi? Kauniitko niin vaan saa tehdä. Tällä viittasin noihin kommentteihin joissa kehoitetaan katsomaan itse peiliin.
Mitä järkee siinä nyt sitten on, kerro mulle? Joo ei ole monessa muussakaan asiassa järkee mutta en ole ikinä ymmärtäny jonkun ulkonäön haukkumista. kaippa se oma naama siitä sitten kaunistuu vaikka sisältä päin te ootte ihan perseen näkösiä!

 

Yhteistyössä