Tukiainen ilman meikkiä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
yllättynyt
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
No kun katsoin facebookista plussalaisten kuvia, niin samaa tasoahan siellä oli suurin osa mammoista kuin Tukiainen ilman meikkiä, eli ihan tavallisia pulliaisia.
Niinpä! Ei hurraamista mammoissa täällä, muutamaa poikkeusta, kaunikaista lukuunottamatta.
 
kyllä
Mutta ihan viisaitahan tuo jutteli ja aivan tavallinen ihminen on. Jos olisi olevinansa enemmänkin, ei varmasti olisi suostunut haastatteluun ilman meikkejä! Rohkea nainen.
 
kyllä
Pitää vielä lisätä, että meissä tavisnaisissakin on sellaisia, jotka eivät pysty edes kauppaan lähteä ilman jonkinlaista meikkiä.. Hän suostui julkiseen haastatteluu, jonka näkee koko kansa ja kuvatiiin viekä läheltä. wow..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Pitää vielä lisätä, että meissä tavisnaisissakin on sellaisia, jotka eivät pysty edes kauppaan lähteä ilman jonkinlaista meikkiä.. Hän suostui julkiseen haastatteluu, jonka näkee koko kansa ja kuvatiiin viekä läheltä. wow..
Aika rohkeaa. todella raaka valo tuossa kuvassa.
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Pitää vielä lisätä, että meissä tavisnaisissakin on sellaisia, jotka eivät pysty edes kauppaan lähteä ilman jonkinlaista meikkiä.. Hän suostui julkiseen haastatteluu, jonka näkee koko kansa ja kuvatiiin viekä läheltä. wow..
Aika rohkeaa. todella raaka valo tuossa kuvassa.
Joo, ja kun näitä kommentteja lukee en yhtään ihmettele, miksei uskalla. Todella tyly meininki. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
EI oo tainnu hyvää tehdä toi puolen kilon pakkelikerros naamassa päivittäin... mahtaakohan käyttää mitään puhdistusaineitakaan muuta kun vettä.. HYI! vaikken mäkään mikään ruusu ole niin on toi tukiainen kyllä rumempi ku mä.
Haluan vain kommentoida ettei tama ole minun kommenttini. Joku palstailee harmaana kayttaen samaa nikkia :kieh:
 
Mitä kauhisteltavaa tuossa on? Näyttää ihan perus plussalaiselta.
Eikö teille kelpaa mikään? Oli tukiainen meikeissä tai ilman, niin aina jaksetaan tehdä avauksia joissa kauhistellaan miltä hän näyttää. Palsta on täys tavallisen näkösiä mammoja. Mikä erottaa teidän naamanne Tukiaisen meikittömästä naamasta?
Hävetkää!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mitä kauhisteltavaa tuossa on? Näyttää ihan perus plussalaiselta.
Eikö teille kelpaa mikään? Oli tukiainen meikeissä tai ilman, niin aina jaksetaan tehdä avauksia joissa kauhistellaan miltä hän näyttää. Palsta on täys tavallisen näkösiä mammoja. Mikä erottaa teidän naamanne Tukiaisen meikittömästä naamasta?
Hävetkää!
Minä en ole yrittänyt keikkua lehtien palstoilla muun näköiseksi maalattuna. Jos ensin on luonut medialle illuusion yhdestä näköisyydestä ja sitten riskillä itse ilmestyy meikittömänä niin aika luonnollinen reaktio on toisten sitä kauhistella. Ja jos tyrkyttää itseään härskisti julkisuuteen niin sitten on osattava ottaa vastaan myös tämä kurjempi puoli eli arvostelu.

Ihmiset - minäkin, myönnetään - ovat nyt vahingoniloisia siitä, että paklausten alta löytyi tavallinen pärstä.

Mutta taitava julkisuustemppu kyllä, on myönnettävä!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mitä kauhisteltavaa tuossa on? Näyttää ihan perus plussalaiselta.
Eikö teille kelpaa mikään? Oli tukiainen meikeissä tai ilman, niin aina jaksetaan tehdä avauksia joissa kauhistellaan miltä hän näyttää. Palsta on täys tavallisen näkösiä mammoja. Mikä erottaa teidän naamanne Tukiaisen meikittömästä naamasta?
Hävetkää!
Minä en ole yrittänyt keikkua lehtien palstoilla muun näköiseksi maalattuna. Jos ensin on luonut medialle illuusion yhdestä näköisyydestä ja sitten riskillä itse ilmestyy meikittömänä niin aika luonnollinen reaktio on toisten sitä kauhistella. Ja jos tyrkyttää itseään härskisti julkisuuteen niin sitten on osattava ottaa vastaan myös tämä kurjempi puoli eli arvostelu.

Ihmiset - minäkin, myönnetään - ovat nyt vahingoniloisia siitä, että paklausten alta löytyi tavallinen pärstä.

Mutta taitava julkisuustemppu kyllä, on myönnettävä!
No minä en kyllä yllättynyt tuosta meikittömästä naamasta, enkä oikein näe siinä mitään kummallista. Otetaan nyt vielä huomioon kaikki se paine ja muu, mitä hänellä varmaan on.
 
oha se
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Joskus ollu suht kaunis. http://www.stripclubjobs.com/pictures/2026johanna_003_small.jpg



voi luoja miesparkoja kun ton kuvan peruusteella ottavat yhteyttä ja toinen on lihonut valtavasti ja huomattavasti vanhentunut tuon kuvan ottamisen jälkeen, mutta täytyy myöntää että nätti on tuossa kuvassa
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja oha se:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Joskus ollu suht kaunis. http://www.stripclubjobs.com/pictures/2026johanna_003_small.jpg



voi luoja miesparkoja kun ton kuvan peruusteella ottavat yhteyttä ja toinen on lihonut valtavasti ja huomattavasti vanhentunut tuon kuvan ottamisen jälkeen, mutta täytyy myöntää että nätti on tuossa kuvassa
Joo hei voi miesparkoja. :headwall: Nehän niin kauheesti kärsiivätki.
 

Yhteistyössä