Tukholma kävellen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pinni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pinni"

Vieras
Mitä kannattaa Tukholmassa nähdä kun aikaa on vain se muutama tunti, mitä risteilyllä viivytään maissa. Vanha kaupunki on moneen kertaan nähty, mitä muuta näkemisen arvoista on kävelymatkan päässä satamasta?

Viking Line vai Silja Line? Viking Linen satama on Södermalmin kaupunginosassa, jossa on minusta aika kiva alue. Siellä on ainakin kivoja kirppareita, pikkukauppoja, kahviloita ja näkee enemmän tavallista tukholmalaista arkea kuin keskustassa tai vanhassa kaupungissa.

Toivottavasti Silja Line.

Mun mielestä muutenkin on niin vaikea sanoa, mitä kukakin pystyy kävellen katselemaan. Onko lapsia, eikö ole, siitä paljolti riippuu, mitä haluaa ja mitä jaksaa katsella. Mun mielestä lisäksi metro on niin kätevä, että sillä voi mennä minne haluaa, eikä tarvi rajoittua sinne minne jaksaa köpötellä.

Toivottavasti Silja Line.

Mun mielestä muutenkin on niin vaikea sanoa, mitä kukakin pystyy kävellen katselemaan. Onko lapsia, eikö ole, siitä paljolti riippuu, mitä haluaa ja mitä jaksaa katsella. Mun mielestä lisäksi metro on niin kätevä, että sillä voi mennä minne haluaa, eikä tarvi rajoittua sinne minne jaksaa köpötellä.

Miksi toivottavasti Silja Line?

Vikingin terminaalilta kun kävelee kuninkaanlinnalle päin niille silloille, pääsee laivalla Djurgårdenille, missä on mitä vaan: kaunis puisto kävelyyn/piknikkiin, pienille akvaario, ABBA-museo, huvipuisto, eläinpuisto, hyviä ruokapaikkoja ym.

Yhteistyössä