Tukea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no huh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no huh..

Vieras
Onko sinullakin ollut joskus vastaavaa?

Elikkä, sinun tunteet miestä kohtaan meni suoraan kaivoon kun huomaat ettei se halua?? tai osaa?? tukea sinua jossakin asiassa mikä sinua vaivaa,vaan mies ärsyyntyi ja vaivautui, kohotti puhelimessa jopa ääntäkin kun kerrot sille jotakin? ongelma liittyy työni suhteen ja juttu vaivaa minua.
En edes kysynyt mitään neuvoa ongelmaan, jottei miehen tarvitse keksiä jotakin ratkaisua, vaan kerroin vain mitä oli tapahtunut.

Vaikka tiistaina oltiin vielä ihan taivaassa, mutta nyt en enää tiedä..!
kun täytyyhän oman kullan""(?) kanssa voida keskustella huolista? Tuli kuin märällä rätillä päin naamaa,ja nyt en enää tiedä haluanko jatkaa miehen kanssa joka 'ärsyyntyy' ja vaivautuu jos toisella voi mennä josku vähän huonosti?

Seurustelemme kolme kuukautta.
mutta nyt fiilikset vaihtelee miestä kohtaan,huh huh jotenkin maku meni..

mitä tekisit?

Siirtyisin seuraavaan mieheen. Ihan oikeasti mitä ihmettä teet seurustelukaverilla joka ei jaa arkeasi.

Suhteen eteen tekee kumpikin töitä. Jos ei tee toinen yrittää ja toinen on vapaa matkustaja.

Kyllä minullakin on ollut juuri tuollaista ja olin ihan turhan rakastunut väärään kaveriin...

Niin minullakin on nyt tuollainen olo, että olen ollut ihan liikaa turhan rakastunut tähän mieheen...
kaikki mitä tunsin tätä miestä kohtaan haihtu kuin pierun tuuleen..
Ihan uskomatonta!

Kolme kuukautta kestää suhteen intensiivinen alkuvaihe.
Sen jälkeen mies alkaa potea ""parisuhdekrapulaa"".
Tullaan alas euforiasta niin että kolisee.
Riippuu monesta asiasta selvitäänkö tämän vaiheen ylitse vai ei.
Se riippuu mm. siitä, tiedostaako mies omat tunteenailahtelunsa, vai tuleeko siihen tulokseen että EVVK.
Lisäksi se riippuu siitä, onko rakastumisen lisäksi mitään muuta jonka takia ihmiset sopisivat toisilleen.

Mulla kävi niin, että jokin aika sitten elämääni tuli roppakaupalla erilaisia ongelmia ja vastoinkäymisiä, joihin en voinut mitenkään vaikuttaa. Kerroin niistä miesystävälleni, koska se on mielestäni täysin luonnollista. En edes yrittänyt vaatia häneltä mitään ratkaisua tms, kunhan vaan kerroin tapahtumia, jotta tietäisi, miksi olen kovin alakuloinen. Ja mitä tapahtuikaan... kamala riita, jossa huusi, että onko hän vastuussa niistä asioista tai onko ne hänen velvollisuuksiaan. Olin täysin äimänkäkenä. Ei tietenkään (osa liittyi myös työhöni). Tämän jälkeen kuulin, kuinka olen käyttänyt häntä likasankona jne jne jne, ja sanoi,e ttä on saanut tarpeekseen ja lopetti suhteen. Toki alla on ollut pieniä ongelmia, mutta ei mitään suurta ja pääpiirteittäin suhde oli erittäin hieno ja hyvä ja rakastimme kovasti toisiamme. No, nyt ei sitä enää ole.

En voi vieläkään ymmärtää tuota. Jos toisella on ongelmia, toisen on tuettava, mikä ei tarkoita sitä, että pitäisi antaa lautasella joku ratkaisu.

Nyt sitten olen tässä pari viikkoa itkenyt kaiken muun murheen keskellä. Lyödään lyötyä, mikäs siinä. Mutta tämä tyttö meni täysin rikki.

Arpoisin välimerkit ja isot alkukirjaimet uudelleen... nyt ne olivat vähän missä sattui. Myös sijamuodot olivat hakusessa.

Ihan oikeasti, saiko joku tuosta tarinasta tolkkua?

Minun mieheni käyttää minua likasankona.Selittää ja selittää kaikki työasiansa, kunnes saa kiihdytettyä itsensä raivon partaalle. Varsinkin silloin, jos minulla on joku murhe. Jos hän ei ala paasaamaan, niin hän alkaa neuvomaan. Hän ei anna minun tuntea rauhassa sitä, miltä minusta tuntuu, vaan on ihan hätää kärsimässä jos itken tai kiroan jotain asiaa, ja keksii siihen päälle omia asioita joita minun pitää sitten ymmärtää.
Sitten tulee sellainen tunne, että HÄN onkin se jota minun pitää lohduttaa eikä päinvastoin niinkun olin toivonut. Sitten hän menee joko nukkumaan (nukahtaa sekunneissa, ja minä jään valvomaan yksin) ja tai häipyy jonnekin. siinä sitten istun ja ihmettelen miten tässä näin kävi. Enkä kehtaa aina vollottaa sille surujani, kun kuitenkin tulee paska mieli jälkeenpäin.
Joskus hän jättää minut vain yksin, ja kun kysyn miksi, niin vastaus on että hän jättää minut rauhaan koska olen allapäin.
Olen ihan yksin. Kaikessa. Jos mieheni osallistuu johonkin asiaani, hän tekeekin taiatavasti siitä oman asiansa, ja minua ei enää tarvita.

Yhteistyössä