Tuijottaako miehesi sinua? Voi haluta muutakin kuin seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijauutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijauutta

Vieras
Miehet tuijottavat usein naistaan, mikä on täysin normaalia. Jotkut miehet vievät silmiin katsomisen kuitenkin äärimmäisyyksiin, jolloin ei voi olla ajattelematta sitä, mitä miehen päässä mahtaa oikein liikkua. Sivusto Fuck4ever paljasti, mistä tuijottaminen useimmiten johtuu.

Naiset ovat oikeassa arvatessaan, että miehen tuijotus liittyy siihen, että mies haluaa naiselta jotakin. Usein haluamisen kohteena ovat naisen tekemät ruoat, mutta välillä mies voi kaivata myös jotakin muuta.

Miehet voivat tuijottaa naistaan anovalla katseella odottaessaan, että saavat seuraavan käskyn mennä jonnekin, tehdä jotakin tai syyn seurata naista. Mies on tuolloin tarkkaavainen ja kuulolla, mikä yleensä kertoo myös kiintymyksestä naista kohtaan.

Miehet saattavat tuijottaa naista silmiin myös halutessaan seksiä. Tuijotuksen syytä voi välillä testata antamalla miehelle jonkun käskyn tai pyytää miestä viereen, jolloin se saattaa antaa toivomuksistaan enemmän vihjeitä jäykistymällä, ottamalla vaatteet pois tai tulemalla viereen.

Miehen kanssa silmiin tuijottaminen rakastelun yhteydessä voi olla kummallekin osapuolelle palkitsevaa ja mukava yhteinen hetki. Tuijottaessaan mies yrittää myös lukea naistansa ja hänen tunnetilojaan. Jos mies innostuu herkästi ja omistaja on vihainen, kannattaa intensiivistä tuijottamista välttää. Mies voi ottaa vihaisessa mielentilassa olevan naisen silmiin katsomisen haasteena ja käyttäytyä arvaamattomasti.

No toi pätee mun mieheen. Se seuraa mun jokaista ilmettä ja äänensävyä ja tuijottaa. On hyvä mukautumaan jokaisen ihmisen tarpeisiin ja tykkää kuunnella tätä, mutta mulle riittäisi joskus vähempikin...

Mun mies ei tuijota mua (koskaan?). Seksiä kyllä haluaa useammin kuin saa. Ei oo kyllä koskaa ollu tuijottelijatyyppiä. Nuorempana se ois voinu olla imartelevaa. Nyt olis ahdistavaa. Töissäkin on inhottavaa kun joskus asiakkaat vetää tuolin ihan lähelle ja puhuu naama 10 cm päässä, tietty omaa ukkoa paremmin kattelis kun vieraita mutta silti.

No toi pätee mun mieheen. Se seuraa mun jokaista ilmettä ja äänensävyä ja tuijottaa. On hyvä mukautumaan jokaisen ihmisen tarpeisiin ja tykkää kuunnella tätä, mutta mulle riittäisi joskus vähempikin...
Osta sille vinkiksi tuollainen Aarikan tuijottaja:
yoco.jpeg

Yhteistyössä