tuhruvuotoa raskausoireena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nora:
Käy gynekologilla tai tee itse raskaustesti, mitä ihmettä sitä täältä kyselet?

no koska täällä on monella ihan varmasti kokemusta raskauteen liittyvistä asioista ;) enkä ole niitä ihmisiä jotka ostaa 120 testiä ja testaa joka toinen päivä, niin ajattelin että odotanko vielä muutaman päivän vai miten. älä vastaa jos sua noin ärsyttää aloitukseni :)

Mulla on tullut kahdessa raskaudessa komesta rusehtavaa tuhruvuotoa raskausviikoille 12-13 saakka. Kaikki oli kuitenkin hyvin molemmissa raskauksissa. Terveet vauvat syntyivät laskettuna päivänä molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja tuhruttelija:
Mulla on tullut kahdessa raskaudessa komesta rusehtavaa tuhruvuotoa raskausviikoille 12-13 saakka. Kaikki oli kuitenkin hyvin molemmissa raskauksissa. Terveet vauvat syntyivät laskettuna päivänä molemmat.

ok,kiitos :)
saa nyt nähä mitä tää mun tuhru on.. mulla on hormoneissa myös häikkää ja sehän voi kans aiheuttaa tuhrua joten katsellaan.. :)

Odota muutama päivä. Mulla on pari kertaa ollut pelkkää tuhrua kun ois pitäny olla menkat, lekurin mukaan johtui todennäköisesti ovuloimattomasta kierrosta. Niitä on kaikilla aina sillon tällön.

Itteä ihmetyttää myös. Tosi voimakkaat raskausoireet, kuitenkin tuli päivä vuotoa menkkojen alkamisajankohtana, mutta siihen jäi. Nyt enää ruskeaa tuhrua ja oireet jatkuu. Kai tässä pitää itekin testailla. Itellä joskus todettu poikkeuksellisia estrogeeniarvoja, joten nekin saattaa mulle nyt tehdä kiusaa.

Tehkääpäs mullekki diagnoosi.viimeks 20 päivää väliä menkkojen uudestaa alkamisee,siitä viikko vuotoa toinen pelkkää tuhnua.nyt jo yli 30 päivää edellisistä mut mitää ei näy eikä kuulu.niin että mikähän mua sitte vaivaa??

raskaana ollessa voi myös vuotaa tuhrua tai verta.
Itsellä vuosi verta rv12-rv22 välisen ajan, välillä saattoi olla välipäiviä tai viikko...aluksi minulle sanottiin naistenpolilla että kesken menee, mutta raskaus jatkui normaalisti ja lapsi syntyi ajallaan ja terveenä.
Ja tähän veriseen vuotoon ei löytynyt selvitystä.

Yhteistyössä