tuhrua rv 29

  • Viestiketjun aloittaja sieni
  • Ensimmäinen viesti
sieni
Tilanteeni on seuraavanlainen: Rakenneultrassa rv 22 todettiin,että istukka oli aika liki kohdunsuuta,olematta kuitenkaan vielä sen päällä. Sain uuden kontrolliultran rv 30,jolloin tarkastetaan istukan tilanne. Okei. No,melkein aina mieheni kanssa sekstatessa,on jonkun verran alapää vuotanut tihruttaen verta ja yhteistuumin neuvolatädin kanssa päätettiin antaa sekstailujen olla ainakin kontrolliin asti,koska jos istukka on pahasti kohdun suulla,se voi vuotaa verta. No nyt ei edes tarvi sekstailla eikä mitään niin tulee rusehtavaa tuhrua,minkä vois kuvitella olevan kuivunutta verta,määrällisesti kuitenkin niukasti.Mihinkään ei koske eikä särje ja vaavi liikkuu vilkkaasti niin kuin ennenkin.Siihen kontrolliultraan ois reilu viikko jäljellä enkä tiedä mitä nyt tekisin.Maanantaina on neuvolalääkärin kontrolli.Neuvolatäti ei oikein kommentoinut asiaa mitenkään eikä ollenkaan huolestunut tilanteesta.Onko nyt niin,että itse olen megahysteerinen raskaana oleva nainen vai tarvisko tässä oikeesti alkaa peräämään tutkimuksien aikaistamista tai jotain???
 
Liuku
Kyllä minäkin olisin huolissani. Voithan sä hakeutua jonnekin synnytyssairaalan päivystykseen tai jotain, jos vaikka saisit mielenrauhan kun toivottavasti saisit tietää että kaikki on kunnossa. Toivottavasti kaikki menee sinulla hyvin :)
 
Hanna
Heippa, itse kysyisin vielä synnytyssairaalasta heidän mielipidettään, josko pitäisi tulla näyttäytymään.

Tuskin mistään vakavasta on kyse, jos vuoto kerran on niukkaa ja pääasia, että vauva liikkuu iloisesti.
Kuten edellinenkin totesi, niin ainakin oman mielenrauhan takia kannattaa kysyä toistakin mielipidettä. Mulla on ainakin äitiyspolille soitettaessa ollut asiallinen kohtelu, ei ole pidetty hysteerisenä äitinä, onneksi :)
 

Yhteistyössä