Tuhmien puhuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä tykkään. haluan että mies kertoo miltä tuntuu, siis ihan miltä se tuntuu hänen sukuelimissään ja mitä haluaa että minä teen etc.

?? Miltä se sitten tuntuu?
"Nyt kihelmöi palleissa ja kaluni tuntee kostean mättääsi?"

Tää on hyvä. :laugh:
Paitsi ettei se oo kalu, vaan lemmenvaltikka. :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä tykkään. haluan että mies kertoo miltä tuntuu, siis ihan miltä se tuntuu hänen sukuelimissään ja mitä haluaa että minä teen etc.

?? Miltä se sitten tuntuu?
"Nyt kihelmöi palleissa ja kaluni tuntee kostean mättääsi?"

Varmaan näitä "sun pillu tuntuu ihanalta"-juttuja?

Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
mä tykkäisin puhella rumija mutta luulen et saisin pitkin korvia :(
mut olen mä muutaman kerran ollut pervolla päällä ja käskenyt jättää valot päälle :laugh:

"käskenyt jättää valot päälle" ei jumalauta, eli ilmeisesti tykkäät pimeessä ja peiton alla. vaikka meilläkin rakastellaan hellästi niin haluan mä sentään nähdä kuka siellä mun alla makaa/päällä ratsastaa. ja jotenkin tuli mieleen että jos saisit ympäri korvia puhuessasi tuhmiä niin luultavammin vaan tykkäisit siitä

Alkuperäinen kirjoittaja Barbariuz:
mut olen mä muutaman kerran ollut pervolla päällä ja käskenyt jättää valot päälle :laugh:

"käskenyt jättää valot päälle" ei jumalauta, eli ilmeisesti tykkäät pimeessä ja peiton alla. vaikka meilläkin rakastellaan hellästi niin haluan mä sentään nähdä kuka siellä mun alla makaa/päällä ratsastaa. ja jotenkin tuli mieleen että jos saisit ympäri korvia puhuessasi tuhmiä niin luultavammin vaan tykkäisit siitä

Mä saattaisin vaikka tykätäki. :p
"Sano mua alikessuks!" :laugh:

Justjust, mun pitäis varmaan olla hiljaa tästedes seksiketjuissa jos yleinen pervouden taso yltää noinkin.. alas :saint: :D

itse kyl tekisin vaikka mitä mut kun emäntä on niin siveellinen...
onhan tuota joskus tullut tehtyäkin kaikenlaista mut ei enää.. :ashamed:

Se ei ole siveellinen vaan estynyt jos valojen päälle jättäminen on pervoilua :/

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Se ei ole siveellinen vaan estynyt jos valojen päälle jättäminen on pervoilua :/

Niin, ja se vois hyvinkin innostua jos PoikaMies laukoisi räävittömiä pannessa. Vaikka pimeessäkin, itsekin nain mieluummin pimeessä kuin halogeenien alla.
Jos ei vaan ole kehdannu ehdottaa, vaikee sitä onkin sanoa että "puhuisitko rumia".

saattaa olla sitäkin en tiedä... olen varmaan sen mielestä niin ruma että haluaa valot laittaa kii :laugh: mut niin vähäistä on sillä rintamalla niin... pakko tyytyä siihen mitä saa =)

saattaa olla sitäkin en tiedä... olen varmaan sen mielestä niin ruma että haluaa valot laittaa kii :laugh: mut niin vähäistä on sillä rintamalla niin... pakko tyytyä siihen mitä saa =)

No mut jos oot tyytyäinen siihen mitä saat niin sehän on parempi kuin hyvä :whistle:

No mut jos oot tyytyäinen siihen mitä saat niin sehän on parempi kuin hyvä :whistle:

eipä siinä ole vaihto-ehtoja

Yhteistyössä