tuhkaaminen/hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Paljonko maksaa suunnilleen koiran tuhkaaminen ja miten asia muutenkin hoituu? Ei ole ajankohtainen,mut mietin sitä valmiiksi,kun meidän koiravanhus ollut pitkin talvea välillä aika huonossa kunnossa :( Mitä ihmettä mä sille teen,jos se talvella kuolee,enkä saa sitä haudattua,kun maa jäässä... Omalle pihalle sen tahdon kuitenkin haudata,kun se aika koittaa.

Tuhkaamisen hinta muodostuu aika pitkälle siitä, minkä kokoinen eläin on. Meillä esim. pienen jyrsijän tuhkaus+uurna maksoi n.50?. Koiran tuhkaaminen onkin sitten jo aika kallista, mutta se on melko helppo ja vaivaton etenkin näin talvella. Kannattaa jostain puhelinluettelosta ym.. ottaa selvää mitä paikkoja on asuinpaikkakuntasi lähellä, ja sitten kysellä niistä hintoja.
Itse käytin tuolla:
http://www.verna.fi/
Tosi kaunis paikka ja todella mukava henkilökunta, että voin suositella! =) (sivuilta löytyy hintojakin)

Mun isän koira jouduttiin lopettamaan kolme viikkoa sitten vanhuuden kremppojen (13v), ja isäni äkillisen kuoleman takia. Minusta se tuhkaus ei ollut kallis. Koiran painon mukaan se hinta määrittyy. Tämä painoi 45kg, ja olisko se hinta ollut himpun auki 100 euroa. Kaunis puinen uurna maksoi 35 euroa.

Yhteistyössä