Tsemppausta tarviin (laihis)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa

Vieras
Tänään minä, Harmaa aloitin dieetin. Ajattelin laskea kaloreita ja pyrkiä välttämään hiilihydraatteja. Kalorilaskuri.fi mukaan meinaan edetä. Laitoin liikuntamääräksi 5h lasten kanssa leikkimistä, eiköhän se kata hyvin vauvan hoidon ja osittaisen imetyksen. Laskurin mukaan saan syödä 1640kcal josta 40% Prot, 40% Rasvaa ja 20% HH.
Katsotaan nyt vielä miten tuo hiilareiden laskeminen sujuu, mutta alkuun näin.

Kuulostaako yhtään toimivalta idealta?
 

Yhteistyössä