Tsempatkaas nyt hiukan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Kello jo noin paljon, ja jääkaapissa odottaa vielä muutama olut juojaansa :D
Pakkohan ne on tänään saada tuhottua, mutta palstalla tuntuu olevan hiukka hiljaista :whistle:

Äksöniä nyt kehiin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
No hyvä on, kun kerran noin vaadit, mutta vaan yhden bissen ajan notkun tässä sun seurana ja sitten täytyy lähtä nukkumaan :D

Yhden vaan :( Siinä menee semmosen 20 min. Ehkä 25 jos välillä käyn savuilla :D

No hyvä on, kun kerran noin vaadit, mutta vaan yhden bissen ajan notkun tässä sun seurana ja sitten täytyy lähtä nukkumaan :D

Mikä aiheeksi? Perhepeti, alkoholi, tupakka, julkinen imetys, kannabis, lastentarhan meininki vai vaikka kela?

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Voi ei!!! Siellä olikin vielä neljä kaljaa :o Onko kaikki nyt pilalla?!!!

Ei kalja yleensä mene piloille. Mutta ihminen menee sitä juotuaan.

No mutta mites ne suositukset nyt menikään? Lasillinen punaviiniä, pari palaa tummaa suklaata, yksi tumma(?) olut....jne.

=) Nonni, onks kivaa? :D Mites on viikko menny?

On kivaa =) Viikko oli mukava, mun pikkusisko vietti meillä koko viikon :heart: Tänään se lähti takas kotiin, ja nyt jotenkin hiljaista ja yksinäistä

Mun pikkusysteri oli meillä toissapäivänä melkeen koko päivän, mutta ei sitä edes huomannu. Se vietti aikaansa lukien mun Aku Ankkoja ja Vauvan huolto-opasta.
Vähän oli elämää kun tuli ovesta sisään ja koira innostu esittelemään joka lelunsa. Seuraavan kerran sen huomas kun sanoi että täytyy lähtä kotia kun on ruoka-aika.
Yritin miä jutella, mutta se on aina ollu vähän sellanen :D
(Pikkusysterillä ikää siis 13v.)

Mun pikkusysteri oli meillä toissapäivänä melkeen koko päivän, mutta ei sitä edes huomannu. Se vietti aikaansa lukien mun Aku Ankkoja ja Vauvan huolto-opasta.
Vähän oli elämää kun tuli ovesta sisään ja koira innostu esittelemään joka lelunsa. Seuraavan kerran sen huomas kun sanoi että täytyy lähtä kotia kun on ruoka-aika.

Tuo mun täyttää 20 seuraavaks. Aika hiljainen sekin on, ja tykkää nukkua aamulla piiiiiiiiiiiiiiiitkään.......

Tuo mun täyttää 20 seuraavaks. Aika hiljainen sekin on, ja tykkää nukkua aamulla piiiiiiiiiiiiiiiitkään.......

:D No niin tykkäisin minäkin, mutta ei pahemmin onnistu, kun herra 3kk herää 8:22 joka siunaaman aamu, eikä yhtään armoa :laugh:

:D No niin tykkäisin minäkin, mutta ei pahemmin onnistu, kun herra 3kk herää 8:22 joka siunaaman aamu, eikä yhtään armoa :laugh:

Meillä neiti 1v8kk herättää klo 7 :D
Nyt hän on kyllä papallaan yökylässä. *ettei kukaan vedä herneitä nekkuun*

Kiva välillä rentoutuakin :) Onko ollu orpo olo, kun ei pikkunen oo kotona?

Kiva välillä rentoutuakin :) Onko ollu orpo olo, kun ei pikkunen oo kotona? [/quote]

Mä oon tottunut tähän..ennen oli isällään 2xkuussa viikonlopun. Ihan kivaa tää on =)

Hyvä :) Meidän poika oli viime viikonloppuna anopilla tuossa vähän matkan päässä yökylässä, kun anoppi oli pyydellyt jo pari kuukautta yökylään, enkä keksinyt enää mitään selittelyitä.
Ollaan paljon tekemisissä ja anoppi osaa hoitaa poikaa, mutta silti oli Todella Orpo olo kotona enkä oikein osannut rentoutua sitä hetkeä :/
No ehkä joskus myöhemmin uudestaan, ei kyllä ihan heti, oli mulle rankempaa kuin pojan hoitaminen :)

Yhteistyössä