Hiustenpidennykset siis
Teko hiukan nipisteli ja nyt päänahka aika arka mut kivat on. Tosin takaa näyttää viel hiukan oudolta ku vasta tänään ne laitettiin ja eivät ole vielä asettuneet kunnolla. Kyllä ne siitä =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakielo:Mä harkitsen clips on pidennyksien ostamista. =)
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Millaisethan ne on :ashamed:![]()
Mulle laitettiin sinetti..
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakielo:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Millaisethan ne on :ashamed:![]()
Mulle laitettiin sinetti..
Ne voi itse laittaa ja ottaa pois kun haluaa.Niissä on klippi kiinnitys. =)
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Mä oon tosi kuvauksellinen, niinkuin huomaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakielo:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Mä oon tosi kuvauksellinen, niinkuin huomaa :snotty:
Nätti tukka =)
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakielo:Mä harkitsen clips on pidennyksien ostamista. =)
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Kuinkahan paljon sellaiset mahtaa maksaa? aika kätevä tyyli =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eikö tommosia ruippia saa itse kasvatettua, vai eikö aika riitä?
Ohuelta suomitukalta näyttää, ilmaseksi kasvaa varmaan sinunkin päästäsi?
Kumma juttu kun tukkakaan ei enää ole aitoa kellään.
Varmasti oma tukkasi ois parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eikö tommosia ruippia saa itse kasvatettua, vai eikö aika riitä?
Ohuelta suomitukalta näyttää, ilmaseksi kasvaa varmaan sinunkin päästä?
Kumma juttu kun tukkakaan ei enää ole aitoa kellään.
Varmasti oma tukkasi ois parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:Hieno tuli, t. eräs kampaaja :wave:![]()
Ekan pesun jälkeen se on kuin oikea.Päälihiusten tasoitteluun vettä ja luonnonharjasharjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis kuinka kauan niitä voi pitää kerrallaan?