M
mies Turusta
Vieras
Onko tälläinen oikeasti yleistä? Olen huomannut nykyään sen että naiset ensitreffeillä haluavat läheisempään kontaktiin, eli seksiä ehdotetaan suoraan. En ole varma olenko iän myötä tullut komeammaksi vai onko tämä vain nykypäivää? Haluavatko naiset tosiaan nähdä miehen kokonaan koska on niin kiire katsastaa että miehen avut ovat pedissäkin pätevät?Alkuperäinen kirjoittaja janina-88 kirjoitti toisaalla:Tietenkin kun viestin laittaa niin vastauksia tulee kymmeniltä, ellei sadoilta miehiltä. Itse tapaan mahdollisimman monta miestä ja kohtuu nopealla aikataululla. Nykyään on tavallista että ensitreffeillä harrastetaan seksiä sillä se kertoo miehestä/naisesta aika tavalla, enkä halua vasta pidemmälle ehtiessä huomata että tulipa varustukseltaan tai seksiosaamisessa vääränlainen mies. Koeajo on pakko tehdä jotta tietää mitä saa. Tästä syystä saatan harrastaa treffikaudella seksiä kymmenenkin miehen kanssa viikossa, sillä pusuilu ja seksitaidot on katsottava. Näin saman päivänä saatan harrastaa seksiä parin, kolmenkin miehen kanssa. Jos löytyy oikeanlainen mies niin en tietenkään jatka muiden kanssa.
Itseäni ainakin iljettää ajatus siitä että nainen olisi ollut samana päivän tai lähipäivinä sängyssä toisen kanssa, kun itse nuolen niitä paikkoja. Liukkailla olo ei ole kauhean kiihottava ajatus, vaikka haluan naisen seksuaalisesti tyydyttää kaikin tavoin.
Tavallaan sitä haluaa itsekin itseään miellyttävän naisen kanssa petipuuhiin hetimiten koska se kertoo naisesta myös tämän puolen, joka tuntuu ainakin suurimmalle osalle miehiä olevan todella tärkeää.