Tsekataanko tai ”koeajetaanko” miehet ensitreffeillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies Turusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies Turusta

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja janina-88 kirjoitti toisaalla:
Tietenkin kun viestin laittaa niin vastauksia tulee kymmeniltä, ellei sadoilta miehiltä. Itse tapaan mahdollisimman monta miestä ja kohtuu nopealla aikataululla. Nykyään on tavallista että ensitreffeillä harrastetaan seksiä sillä se kertoo miehestä/naisesta aika tavalla, enkä halua vasta pidemmälle ehtiessä huomata että tulipa varustukseltaan tai seksiosaamisessa vääränlainen mies. Koeajo on pakko tehdä jotta tietää mitä saa. Tästä syystä saatan harrastaa treffikaudella seksiä kymmenenkin miehen kanssa viikossa, sillä pusuilu ja seksitaidot on katsottava. Näin saman päivänä saatan harrastaa seksiä parin, kolmenkin miehen kanssa. Jos löytyy oikeanlainen mies niin en tietenkään jatka muiden kanssa.
Onko tälläinen oikeasti yleistä? Olen huomannut nykyään sen että naiset ensitreffeillä haluavat läheisempään kontaktiin, eli seksiä ehdotetaan suoraan. En ole varma olenko iän myötä tullut komeammaksi vai onko tämä vain nykypäivää? Haluavatko naiset tosiaan nähdä miehen kokonaan koska on niin kiire katsastaa että miehen avut ovat pedissäkin pätevät?
Itseäni ainakin iljettää ajatus siitä että nainen olisi ollut samana päivän tai lähipäivinä sängyssä toisen kanssa, kun itse nuolen niitä paikkoja. Liukkailla olo ei ole kauhean kiihottava ajatus, vaikka haluan naisen seksuaalisesti tyydyttää kaikin tavoin.
Tavallaan sitä haluaa itsekin itseään miellyttävän naisen kanssa petipuuhiin hetimiten koska se kertoo naisesta myös tämän puolen, joka tuntuu ainakin suurimmalle osalle miehiä olevan todella tärkeää.

En tiedä, voi ollakin. Ainakin yleisempää kuin aikaisemmin. Itse tosin en tuollaista harrasta, enkä seksiä ala muutenkaan harrastaan kovin kevytkenkäisesti tuntemattomien kanssa. Mutta tapansa kullakin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja mies Turusta:
Tietenkin kun viestin laittaa niin vastauksia tulee kymmeniltä, ellei sadoilta miehiltä. Itse tapaan mahdollisimman monta miestä ja kohtuu nopealla aikataululla. Nykyään on tavallista että ensitreffeillä harrastetaan seksiä sillä se kertoo miehestä/naisesta aika tavalla, enkä halua vasta pidemmälle ehtiessä huomata että tulipa varustukseltaan tai seksiosaamisessa vääränlainen mies. Koeajo on pakko tehdä jotta tietää mitä saa. Tästä syystä saatan harrastaa treffikaudella seksiä kymmenenkin miehen kanssa viikossa, sillä pusuilu ja seksitaidot on katsottava. Näin saman päivänä saatan harrastaa seksiä parin, kolmenkin miehen kanssa. Jos löytyy oikeanlainen mies niin en tietenkään jatka muiden kanssa.

Jep, kaikki aikuiset (ei siis "janina") kyllä tietävät, että aika harvoin eka seksikerta uuden partnerin kanssa on se maailman paras. Kyllä ne seksitaidot punnitaan vähän pidemmässä suhteessa.

Kyllä minuakin iljettäisi ajatus että mies, jonka kanssa harrasta seksiä olisi samana päivänä tai edellisenä iltana harrastanut sitä samaa jonkun muun naisen kanssa. Siksipä minä en testaa treffikavereitani systemaattiseti, enkä mene sänkyyn läheskään jokaisen kanssa, vaan sen joka kaikilla muilla tavoilla on jo osoittautunut kiinnostavaksi.

Yhden illan panot ovat sitten vain anoja, jolloin en etsikään pysyvämpää seuraa enkä kokeile niitä muita. Ne ovat vain tarpeen tyydyttämistä, tosi ne saattavat vahingossa muuttua suhteeksikin ja viedä pidemmälle...

Vaikka seksi onkin tärkeää, niin ei pelkästään hyvä seksi riitä, pitää olla muutakin jos suhteessa on tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mies Turusta:
Onko tälläinen oikeasti yleistä? Olen huomannut nykyään sen että naiset ensitreffeillä haluavat läheisempään kontaktiin, eli seksiä ehdotetaan suoraan.
Tämä voi olla myös paikallinen tapa Turussa. Siksipä Aki Louhimiehen elokuvan "Levottomat" (2000) kuvauspaikkana taisi nimen omaan olla Turku ja sen lähiympäristö.

Aloitus ei ole kyllä naisen kirjoittama. Ei nainen toimisi noin. Hyvin, hyvin, hyvin harva nainen hyppää sänkyyn käytännössä lähes tuntemattoman miehen kanssa - ja vielä monta kertaa päivässä? Ehei.