Ei täst mittään tuu, mun palstailun lopettaminen oli näemmä säälittävä pieni uhkaus..Vaikka jo kerran palasinkin, mut lähin taas ja taas palasin..
Ohhoh..On tää palstailu vaan niin kivvaa...
Ohhoh..On tää palstailu vaan niin kivvaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ootko sä uhkaillut moisella?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ootko sä uhkaillut moisella?
![]()
Joo, sehän tässä säälittävää onkin, kun en sitten ees toteuttanu uhkausta.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ootko sä uhkaillut moisella?
![]()
Joo, sehän tässä säälittävää onkin, kun en sitten ees toteuttanu uhkausta.. :ashamed:
Oioioioioi, mehukasta! Voimmekin alkaa keskustelemaan Suhmuran säälittävyydestä ja huomionhakuisuudesta ihan pian...hetki vaan, mä harmaannun ensin - se kuuluu asiaan :xmas: B)
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ootko sä uhkaillut moisella?
![]()
Oioioioioi, mehukasta! Voimmekin alkaa keskustelemaan Suhmuran säälittävyydestä ja huomionhakuisuudesta ihan pian...hetki vaan, mä harmaannun ensin - se kuuluu asiaan :xmas: B)
No juu, olis jo aikakin. Oonhan mä tääl jo reilun vuoden pyöriny, enkä silti oo saanu tappelua aikaseks mistään |O Niin säälittävää sekin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ootko sä uhkaillut moisella?
![]()
No juu, olis jo aikakin. Oonhan mä tääl jo reilun vuoden pyöriny, enkä silti oo saanu tappelua aikaseks mistään |O Niin säälittävää sekin :snotty:
Todella! Toinen jutunaihe jo B) :xmas:
Etkö sinä oo yhtään tapellut?![]()