mä oon tavannut ihanan miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
siis niin täydellinen kun voi vaan olla! yks mutta täs vaan et elellään niin eri maailmoissa et voikohan täst tulla mitään.. :| tää mies saa tosi hyvää palkkaa ja on aika hyvässä virassa kun taas mä elelen sossun tuilla ja asun vuokra asunnossa :( alotan opiskelun syksyllä ym. ja toiseks mä oon siitä miehestä 13v nuorempi...tavataan ekan kerran n.2 viikon päästä mut ollaan netissä juteltu ja puhelimessa...

Noita asioita en turhaan sinuna vielä murehtis, joita ajattelit mahdollisina esteinä suhteelle, kun et vielä ole miestä tavannut. Netissä ja puhelimessa voi olla ihan mitä vaan, vasta ensitapaaminen kertoo toimiiko henkilökemianne yhteen (joka omasta mielestäni on kaikkein tärkeintä), sitä ei voi tietää netin välityksellä eikä puhelimessakaan. Näin on vuosien kokemus osoittanut. Kaikkea ei tietty saa selville ekalla tapaamisellakaan ja hyvä niinkin. Ota päivä kerrallaan ja katsele mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Onnea kuitenkin tähän mennessä tapahtuneen johdosta, tunne on tuttu ja ihana.
Nim. 2kk:tta netin kautta tavanneen kanssa seurustellut ;)

Ihana etkä ole vielä tavannut?!?! Mistä tiedät, että se on edes mies tai juuri se mitä sanoo olevansa? Nettikeskusteluissa kun saattaa palkkaankin putkahtaa yksi nolla lisää ja helposti voi ammattiakin liioitella. Ulkonäkökin voi olla mitä vain.

Miulla on on todella varakas miesystävä ja itse olen kolmen lapsen yh-kotiäippä, ikäeroa meillä on 16v.
Aluksi muakin kauhistutti mutta hyvinhän tää on mennyt :)

aika lie näyttää et mikä mies sitten livenä onkaan... jos paljastuu yhtä ihanaksi tavattaessakin niin go for it, mitä väliä iällä tai sosiaalisella asemalla siinävaihees enää on..

Yhteistyössä