”Trump raivoaa rahapulaa – kannattajien pennoset hiipuivat”. Mahtavaa ja upeeta, eli MAGA with Harris 👍

vierailija
Tuosta raivoamisesta paljastuu jälleen hänen vähä-älyisyytensä. Kuin piiskaisi lypsettäviä lehmiään. Ei pelimies kertakaikkiaan toimi noin idioottimaisesti. Mutta hyvä niin, jos karkottaa kiukuttelullaan upporikkaita kannattajiaan.

Donald Trump on mies, joka ei vähättele varallisuuttaan. Tästäkinhän on väännetty oikeussalissakin. Ei siis ihme, että hän ei halua tulla raha-asioissa toiseksi.

New York Timesin mukaan Trump raivosi suurtukijoilleen illallisilla syyskuussa. Hän vaati näitä tekemään enemmän hyväkseen ja myös kunnioittamaan häntä enemmän. Paikalla olivat mm. upporikkaat Paul Singer, Warren Stephens ja Betsy DeVos.


Kenellekään ei ollut epäselvää, mistä Trumpin kenkä puristaa. Useiden arvioiden mukaan demokraattien ehdokkaaksi vasta kesällä noussut Kamala Harris on kerännyt jo miljardi dollaria (920 miljoonaa euroa) lahjoituksia. Jo Joe Bidenillaoli Trumpia isompi kassa kasassa, kun hän oli vielä demokraattien ehdokkaana.”

IS
 
No mitä naurat? :) Mulla on fibat että Trump voittaa ja usein mun fiba on oikeessa, mutta on siinä se erehtymismarginaali.

Semmoinen levollinen olo siis. Viime vaaleissa ei ollut samanlaista oloa, ja Trump hävisi.

Ja en ole Trump-fani, ko.mies on öykkäri, mutta asiansa joita edustaa on kristillisemmät kuin Harrisin. Toki Harrisillakin on joitain arvoja jotka sopii kristillisyyteen paremmin kuin Trumpin arvot.

(Kieputtelua=sisälukutaitoharjoitus harmaan pään menoksi. Koita löytää tuosta, mitä mieltä olen. :))
 
trumpin valinta olisi erittäin huono asia euroopan kannalta

siksi kannatan kamalaa
Mä yritän miettiä miten noiden kahden pressakausi menisi.

-Kamala: jatkaa Ukrainan varustamista, sissisota jatkuu - tai voi äityä ydinsodaksi.
Porukka menee syvemmälle wokeen.

-Trump: lopettaa Ukrainan tuen, muutaman kuukauden jälkeen Europan tuki loppuu - Ukrainan on luovutettava Venäjälle tämän valtaamat alueet. Tulee vastentahtoinen rauha.
Venäjä voimistuu 1-2 vuoden sisään ja hyökkää uusiin kohteisiin.

! Mutta. Taloustieteilijät ennustaa, että Usana tulee 1-2 vuoden sisään erittäin kova pörssiromahdus, joka köyhistää koko maailmaa.
Trumpin valinta nopeuttais sitä koska ulkomaiset sijoittajat vahtaa Usan vaaleja, mutta ilmeisesti talous/pörssi on ylikuumenemassa Usassa muutoinkin.

(Miten sopisi Ilmestyskirjaan: molemmat sopis. Kamala sopis siten että porukka on wokea, pörssiromahdus sopis oikein hyvin Ilmestyskirjan 6. luvussa kerrottuun 3.sinettiin.)
 
Ja tätä on ihmisten vaikea ymmärtää: kristillisesti voi sota olla parempi kuin woken mädättämä maailma, vaikka en sotaa toivo. Se pysäyttää.

Sota/luonnonmullistukset pistää ihmisen rukoilemaan, vs.joku woken mädättämä hommaa vanhainkodissa itselleen eutanasian.
 
vierailija
No mitä naurat? :) Mulla on fibat että Trump voittaa ja usein mun fiba on oikeessa, mutta on siinä se erehtymismarginaali.

Semmoinen levollinen olo siis. Viime vaaleissa ei ollut samanlaista oloa, ja Trump hävisi.

Ja en ole Trump-fani, ko.mies on öykkäri, mutta asiansa joita edustaa on kristillisemmät kuin Harrisin. Toki Harrisillakin on joitain arvoja jotka sopii kristillisyyteen paremmin kuin Trumpin arvot.

(Kieputtelua=sisälukutaitoharjoitus harmaan pään menoksi. Koita löytää tuosta, mitä mieltä olen. :))
"Mulla on silti semmonen olo että Trump voittaa.
Ja saattaa se hävitäkin."

Tämä nauratti, mut ei pahassa mielessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Yle aamun talouskeskustelussa Tiina H. sanoi viisaasti mitä seuraa, jos Trump valitaan. Jos Trump 1.0 kestettiin, seuraavaan kauteen on jo ennakolta hyvin varauduttu lainsäädännöllä. Ei Trumpilla ole valtuuksia pistää maansa ja koko maailman asiat kaaokseen.
Turha pelotella tällä leppoisalla ja uinuvalla perhepalstalla satunnaisia palstalla piipahtajia typerillä uhkakuvilla. Trump ja Putin löytävät itsensä jo kauden alussa
seniilien ukkojen kerhosta, jossa päivän ainut huvi on tuolijumppa.
Palstan Siementäjä kritisoi palstan toisessa ketjussa elämäntyyliäni eläkeläisenä. Hänen tuttavapiirissään on hänen makuunsa sopivia senioreita. Ilmeisesti he elävät kliseistä elämää päivätansseineen, bingoineen ja päiväkahvitteluineen kaltaistensa seurassa palvelutaloissa tai paljon huolta ja vaivaa tarvitsevissa omakotitaloissa. Ruokapalvelu kuskaa ruoat kotiin, ja lumen auraamiseen tarvitaan ulkopuolista apua. Sisareni sanoo, että olen nuorekas. Sana on monitulkintainen. Elän itselleni sopivaa elämää. En ole koskaan käynyt bingossa, ja viimeksi olen tanssinut työpaikkani virkistyspäivänä laitoksen pihalla työkaverini kanssa. Jaloissani oli korkokengät, jotka ostin Prisman alesta. Silloin oli muodissa tylppä kengän kärki. Tv-uutississa näytetään videopätkää eläkeläisistä tanssimassa, kun aiheena on milloin mikäkin ikääntyneiden asia. Miten kauan meille ikääntyneille syötetään jo menneen maailman tapakulttuuria? Nykyajan eläkeläiset elävät kolmatta ikäkäuttaan, joka on ihmisen elämänvaiheista mielenkintoisin ja paras. Näkökulmat elämään ovat jo laajat, ja hormonitoiminta ei juoksuta ihmistä kuten nuotempana. Aivot toimivat kristallinkirkkaasti, ja olo on.seesteinen ja toiveikas. Enää ei ole mitään pakkoa mihinkään. Voi vain olla ja hengittää vapautuneesti. toivon kamalasti, ettäKamala on tuleva oresidentti kaksi kautta. sen jälkeen maailma on ihana, valoisa ja hauska.
Amerikkalaisista pidin lapsena eniten Danny Keystä. Hän muistaakseni vieraili kerran Suomessa. Youtubesta voi katsoa hänen ohjelmia. laulajista pidin eniten Doris Daysta.
 
vierailija
Yle aamun talouskeskustelussa Tiina H. sanoi viisaasti mitä seuraa, jos Trump valitaan. Jos Trump 1.0 kestettiin, seuraavaan kauteen on jo ennakolta hyvin varauduttu lainsäädännöllä. Ei Trumpilla ole valtuuksia pistää maansa ja koko maailman asiat kaaokseen.
Turha pelotella tällä leppoisalla ja uinuvalla perhepalstalla satunnaisia palstalla piipahtajia typerillä uhkakuvilla. Trump ja Putin löytävät itsensä jo kauden alussa
seniilien ukkojen kerhosta, jossa päivän ainut huvi on tuolijumppa.
Palstan Siementäjä kritisoi palstan toisessa ketjussa elämäntyyliäni eläkeläisenä. Hänen tuttavapiirissään on hänen makuunsa sopivia senioreita. Ilmeisesti he elävät kliseistä elämää päivätansseineen, bingoineen ja päiväkahvitteluineen kaltaistensa seurassa palvelutaloissa tai paljon huolta ja vaivaa tarvitsevissa omakotitaloissa. Ruokapalvelu kuskaa ruoat kotiin, ja lumen auraamiseen tarvitaan ulkopuolista apua. Sisareni sanoo, että olen nuorekas. Sana on monitulkintainen. Elän itselleni sopivaa elämää. En ole koskaan käynyt bingossa, ja viimeksi olen tanssinut työpaikkani virkistyspäivänä laitoksen pihalla työkaverini kanssa. Jaloissani oli korkokengät, jotka ostin Prisman alesta. Silloin oli muodissa tylppä kengän kärki. Tv-uutisissa näytetään videopätkää eläkeläisistä tanssimassa, kun aiheena on milloin mikäkin ikääntyneiden asia. Miten kauan meille ikääntyneille syötetään jo menneen maailman tapakulttuuria? Nykyajan eläkeläiset elävät kolmatta ikäkäuttaan, joka on ihmisen elämänvaiheista mielenkintoisin ja paras. Näkökulmat elämään ovat jo laajat, ja hormonitoiminta ei juoksuta ihmistä kuten nuotempana. Aivot toimivat kristallinkirkkaasti, ja olo on.seesteinen ja toiveikas. Enää ei ole mitään pakkoa mihinkään. Voi vain olla ja hengittää vapautuneesti. Toivon ja luotan kamalasti, että Kamala Harris on tuleva presidentti kaksi kautta. Sen jälkeen maailma on ihana, valoisa ja hauska.
Amerikkalaisista pidin lapsena eniten Danny Kayesta. Hän muistaakseni vieraili kerran Suomessa. Youtubesta voi katsoa hänen ohjelmia. Laulajista pidin eniten Doris Daysta.
 
vierailija
vierailija
Trump ei maksanut luvatusti bussifirmalle, jonka oli määrä kuljettaa hänen kannattajiaan vaalitapahtumaan ja sieltä pois. Niinpä kuljettaja jätti ihmiset pilkkopimeään kaukana autoistaan.

Ei ole muuten ensimmäinen kerta, kun Trump jättää maksamatta laskujaan. Sitten raivoaa, kun ihmiset eivät anna hänelle rahaa.
 
vierailija
Yhä vain pimeämpiä puheita:

"Republikaanipuolueen presidenttiehdokas ja Yhdysvaltain entinen presidentti Donald Trump on jälleen kuohuttanut lausunnoilla, joiden tulkitaan viittaavan poliittisten vihollisten nujertamiseen voimatoimin.

Asiasta uutisoi muun muassa The Guardian.
Fox’s Sunday Morning Futures -ohjelmassa puhunut Trump toteaa, että ulkomaisten voimien sijaan hän pitää suurempana ongelmana Yhdysvalloille sen sisäpuolelta tulevia vihollisia.
Hän kuvailee tällaisiksi pahoja, sairaita, radikaalivasemmistolaisia ja mielenvikaisia ihmisiä. Hän antoi vastauksen häneltä kysyttäessä, odottaako hän äänestyspäivästä tulevan rauhallinen.


Lue myös: USA:n armeijan ex-komentaja: Trump on "ytimeensä asti fasisti"
Lausunnossaan hän toteaa, että tällaiset viholliset voi helposti hoitaa tarvittaessa kansalliskaartin tai jopa armeijan voimin.
– Luulen, että suurempi ongelma ovat ihmiset sisäpuolelta. Meillä on joitakin erittäin pahoja ihmisiä. Meillä on sairaita ihmisiä, radikaaleja vasemmistolaisia, hulluja. Se olisi hyvin helposti hoidettavissa, tarvittaessa kansalliskaartin avulla, tai jos todella on tarpeen, armeijan avulla, koska he eivät voi antaa sen tapahtua, hän sanoo haastattelussa.

Trumpin kommenttia on demokraattien piirissä tulkittu niin, että hän antaisi ymmärtää nujertavansa poliittiset vastustajansa tarvittaessa armeijan voimatoimin, jos pääsee valtaan. Tämän pelätään viittaavaan autoritaariseen vallankäyttöön.
Yhdysvalloissa muistetaan yhä Capitolin valtaus Trumpin hävittyä edelliset presidentinvaalit, mikä on omiaan lisäämään levottomuutta vaalipäivän lähestyessä."



 

Yhteistyössä