Huomenna alkaa kello 22.35 TV2:lla True Blood, todella hyvä vampyyrisarja. Kannattaa katsoa! YLE näyttää vielä kaksi kautta putkeen, niin luvassa on paljon herkkua :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kuka noin myöhään enää valvoo? =)
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Suosittelen myös! Todella hyvä sarja. Oon nähnyt jo molemmat kaudet ja kolmatta kuumeisesti odotellessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kuka noin myöhään enää valvoo? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä näkyy allastomia vartaloita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vamppihullu:Niin ja Vampire Diaries myös <3!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Alkuperäinen kirjoittaja vamppihullu:Niin ja Vampire Diaries myös <3!!!!
Tämä on minulle uusi. Minkä tyyppinen? Onko jotain teinikauhua?
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoihin tykästynyt:True Blood eli Southern Vampire eli Sookie Stackhouse -kirjat ainakin ovat hyviä. Olen lukenut sarjaa ja juuri sain kuutosen, All Together Dead, loppuun. Jos televisiosarja on murto-osankaan kirjoista, niin aikas hyvä on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kirjoihin tykästynyt:True Blood eli Southern Vampire eli Sookie Stackhouse -kirjat ainakin ovat hyviä. Olen lukenut sarjaa ja juuri sain kuutosen, All Together Dead, loppuun. Jos televisiosarja on murto-osankaan kirjoista, niin aikas hyvä on.
IIIK, ihana! Meikä luki just Dead and Gone ja hitto mihinkä jäi.. Ihan kesken kaiken! No seuraava kirjaa odotellessa![]()