Trendit ja tyylit baareissa 2011 kesällä

Rakkaat palstalaiset.

Näin perjantai-illan kunniaksi ja huomisia juhlia varten ajattelin udella teiltä, jotka käytte enemmän baareissa, että mitä nykyään, kesällä 2011 on naisilla päällä baareissa. (vai onko enää mitään)
Yleismaailmalliset kesätrendit 2011 ovat minulla tiedossa, mutta mitä te käytätte.

Eli kysymys kuuluukin, että MITÄ TEILLÄ ON BAAREISSA PÄÄLLÄ TÄNÄ KESÄNÄ?

Isoja korviksia? Collegehousut? Haaremihousut? Tuulitakki? Miniminiminishortsit? vai mitä?

Onko tuubitopit out? Isot korut?

Innostuuko joku vastailemaan, koska itse mietin huomista vaatevalintaani ja ideat olisi kivoja. Pari tuntia vasta olen selaillut googlea.
 
ethth
[QUOTE="iita";24247786]No mitä väliä sillä on mitä muilla on päällä ? Eikö ole paras että laittaa sellaiset vaatteet jossa itse viihtyy parhaiten.[/QUOTE]

Mutta jos se oma viihtyminen on siitä kiinni, että tuntee olevansa ajan hermoilla trendeissä myös muiden silmissä.
 
"Kika"
Ohut ja lyhyt kesäinen mekko, kukallinen mieluiten, mut yksivärinen vois olla hyvä. Sandaalit tai jotkut kangastossut. Ranteessa joku nahkainen rannekoru, hyvin kevyt kesäinen meikki, hiukset luonnollisesti auki tai rennolla nutturalla:)
Voisin myös kuvitella laittavani rennot lyhyet sortsit ja tuubitopin.
 
Kazimierzissa olin viimeksi jossakin baarissa ja minulla oli ihan farkut ja paita päällä, ei sen kummempia. Kävelyllä kun oltiin ja poikettiin vain viinilasillisille. Muuten ei sitten ollakkaan baarissa istuttu. Illallisilla ollaan oltu ja mekkoa on tullut useasti käytettyä.
 
En mä oikeestaan valintojen metsään menoa pelkää. Mietin vain vaihtoehtoja, että laittaako mekko pitkästä aikaa ja kiilakorkoiset kengät vaiko mennäkkö simppelimmin ja ballerinat-shortsit-tunika/tuubitoppiyhdistelmällä.

Ja siis ollaan menossa "tyttöjen kanssa tanssimaan" eli ei vaan parille :)
 
[QUOTE="iita";24247786]No mitä väliä sillä on mitä muilla on päällä ? Eikö ole paras että laittaa sellaiset vaatteet jossa itse viihtyy parhaiten.[/QUOTE]

Toki, ei ne näytä hyvälle päällä jos niissä ei viihdy :)
 
Baarittelija
Usean vuoden kokemuksella sanoisin, että puet sitä missä viihdyt. Ihmisillä on useimmiten baareissa joku toppi, minä olen vuosia käyttänyt tuubitoppeja, koska ne näyttävät päälläni hyvältä ja viihdyn niissä. En pidä tunikoista ja legginseistä, runkoni on hoikka joten voin verhoilla sen muutoinkin. Farkut tuskin menee muodista koskaan, itse en tosin yleensä käytä vaan minulla on hame ja jos on lämmin sää tai vaikkei olisikaan, niin kyllä yökerhoon voi aina minihameen vetäistä.
 
"torsti"
En mä oikeestaan valintojen metsään menoa pelkää. Mietin vain vaihtoehtoja, että laittaako mekko pitkästä aikaa ja kiilakorkoiset kengät vaiko mennäkkö simppelimmin ja ballerinat-shortsit-tunika/tuubitoppiyhdistelmällä.

Ja siis ollaan menossa "tyttöjen kanssa tanssimaan" eli ei vaan parille :)
Mekko ja kiilakorkokengät ehdottomasti! Hiukset ponnarille, toiselle puolle päätä sillain kevyesti ja korvikset. Ite käytän tällä hetkellä isomamman antiikkisormuksia(kultaa ja on muuten isot!) ja kultaista nilkkakorua. :)
 
[QUOTE="torsti";24247913]Mekko ja kiilakorkokengät ehdottomasti! Hiukset ponnarille, toiselle puolle päätä sillain kevyesti ja korvikset. Ite käytän tällä hetkellä isomamman antiikkisormuksia(kultaa ja on muuten isot!) ja kultaista nilkkakorua. :)[/QUOTE]
Mun nilkkakoru katkes! Mut nilkassa/jalkapöydällä on korumainen tatuointi, joka on tehty kenkä "jalassa" niin, että kaikki avomalliset kengät sopii sen kanssa.

Sormukset ja rannekoru on aina päällä. Mekon kanssa kävis kyl joku iso kalevalatyyppinen koru, mutta en omista niitä! (tyttäreni kohta 2.v. kyllä omistaisi, mutta ne on hänen :) )

Juu, naisellisiin vaatteihin taidan päätyä. Kiva olla välillä naisellinenkin :)

Tuubitoppi ja shortsit kun on kesällä aina päällä.
 
"Mam"
Mekkoja, tunikoita paljon näkyy :) Joillain esim. mustat minishortsit + musta tuubitoppi + joku näyttävä koru. Gladiaattorikenkiä, korollisia ja ilman.

Itse laitan huomenna pinkin avoinaisen tunikan (aika lyhyen) + mustat leggarit, joko tavalliset tai "wet look" leggarit + mustat korolliset kengät. :) Niillä sovin juu hyvin joukkoon. Tosin, kai se vähän baarista ja "ikäluokastakin" riippuu, mulla ikää 23v.
 
"tinttu"
paljon näkee myös minishortsit, ohut,lyhyt ohut toppi sekä joku lyhyt jakku :) ja tietty korkkarit.

tai sitten värikäs tiukka olkaimeton minimekko. :) itse varsinkin rakastuin kun löysin tiukan melkein neonvärisen pinkin minimekon. sopii hyvin rusketuksen kanssa. tai joku puna-oranssi mekko kiilakorkokorkkareilla ois aika hot!
 
"tinttu"
värit yleensäkin tuntuu tänä kesänä olevan in! :) ja etenkin niiden yhdisteleminen.

aina toimii myös pillifarkut/ leggarit ja ohut tunika/toppi :)


NYT ALKO TEKEE MIELI LAITTAUTUA JA BAILAMAAN!
 

Yhteistyössä