Transvestiitti voitti ja se on ok.

  • Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti
"Niin"
Siis onko tuo viisuvoittaja NAINEN, joka on maalannu itelleen huvikseen parran?
Vai onko hän MIES, joka haluaisi olla nainen?
Vai onko hän vain JOMPIKUMPI joka haluaa säväyttää ja voittaa erilaisuudellaan?
Esittääkö hän vain tuolla?
Vai onko hän oikeasti joku IHMINEN, joka tuntee olevansa kumpi sattuu tai molempia?

Jotenkin en nyt tajua.
Vain esittää on oikea vastaus. Ihan niinkuin T. Putaansuu esitti hirviötä vuonna 2006.
 
kaf
islaminuskoinen maailma on varmasti aivan innoissaan. tämähän oli tosiaan suora voitto heille! hienoa artistillekin, saa varmasti paljon kutsuja esiintymään moskeijoihin ympäri maailman.
 
vierasa
Itse biisi ei varmasti ollutkaan paras, mutta esiintyjä oli ehdottomasti yksi parhaista laulajista ellei kaikista paras. Tietysti sekin vaikuttaa, että hän on drag queen, mutta ei hän pelkästään sillä voittanut. Euroviisut ovat myös tunnetusti homojen suosiossa, ei voinut tulla yllätyksenä, että homot äänestäisivät drag queenia?
 
minnee
No, mun mielestäni tuo biisi oli yksi parhaista. Totta kai se oli tyylillisesti täydellinen euroviisuihin, eli sellainen paisutteluballadi. Mutta hyvin sävelletty. Tuli mieleen, että se voisi olla jonkin klassikkomusikaalin helmi. :D Puhumattakaan siitä, että taiteilija osaa laulaa.

Toisekseen Conchita on tämän drag-taiteilijan luoma HAHMO. Se, mikä artistin oma sukupuolinen suuntautuminen tai sukupuoli-identiteetti on, on toissijaista. Se on hänen yksityisasiansa.

Hämmentävää, miten tosissaan jotkut kuitenkin ottavat Euroviisut - siis siinä mielessä, että vaikka se on yhtä sateenkaarikansan camp-juhlaa alusta loppuun, silti ei saisi oikeasti revitellä. Lavalle raahataan piru vie trampoliineja, trapetsitaiteilijoita ja mitä lie ne oli ne Puolan lehmitytöt. Mutta auta armias, jos yksi taiteilijoista maalaa naamaansa PARRAN. Kyllä nyt on piru irti. :LOL:
 
fdbgdcx
"Mutta auta armias, jos yksi taiteilijoista maalaa naamaansa PARRAN. Kyllä nyt on piru irti."


Niin mutta miksi pitää maalata? Onko Euroviisujen henki se että mitä erikoisempi olet,se voittakoon. Laulusta ja laulutaidoista viis?
Voittaja kappale ei todellakaan ollut parhaasta päästä.

Mulle ny sama onko viikset,parta vai mitä. Laulu oli huono eikä olisi pitänyt voittaa. Moni muu laulu oli paljon parempi
 
minnee
"Mutta auta armias, jos yksi taiteilijoista maalaa naamaansa PARRAN. Kyllä nyt on piru irti."


Niin mutta miksi pitää maalata? Onko Euroviisujen henki se että mitä erikoisempi olet,se voittakoon. Laulusta ja laulutaidoista viis?
Voittaja kappale ei todellakaan ollut parhaasta päästä.

Mulle ny sama onko viikset,parta vai mitä. Laulu oli huono eikä olisi pitänyt voittaa. Moni muu laulu oli paljon parempi
Miksi pitää hommata niitä tissitipuja pumppaamaan sitä kirnua, trampoliinitaiteilijoita, övereitä pukuja, hillitön valoshow..? Koska: camp. Ja karnevaali. Dragiin kuuluu sukupuolen liioittelu ja parodiointi: se on siinä taiteenlajissa olennaista.

Conchita on parrakas nainen. Kai heistä olet kuullut? Showbisneksen vakiokamaa. Arkkihahmo, tavallaan. Ja laulutaitoinen hän on, sitä ei voi kieltää. Parhaimpia koko kilpailussa. Ei häntä sinne kisaan oltaisi otettu, jos hän olisi vain seissyt parta naamalla näyttäen kauniilta. Kyllä siihen ihan musiikillisia lahjoja vaadittiin.
 
vierasa
"Mutta auta armias, jos yksi taiteilijoista maalaa naamaansa PARRAN. Kyllä nyt on piru irti."


Niin mutta miksi pitää maalata? Onko Euroviisujen henki se että mitä erikoisempi olet,se voittakoon. Laulusta ja laulutaidoista viis?
Voittaja kappale ei todellakaan ollut parhaasta päästä.

Mulle ny sama onko viikset,parta vai mitä. Laulu oli huono eikä olisi pitänyt voittaa. Moni muu laulu oli paljon parempi
Laulun hyvyyttä nyt on vähän vaikea mitata. Jokaisella on oma mielipide. Laulajan hyvyyttä taas on helpompi mitata ja Conchita on todella hyvä laulaja.
 

Yhteistyössä