Tragus-lävistys

  • Viestiketjun aloittaja Riikka
  • Ensimmäinen viesti
traguss
Hyvät ihmiset ette kai te sen perusteella ole ottamatta itsellenne jotain läväriä, kun joku toinen on sanonut että sattuu ihan perkeleesti? Kaikilla ihmisillä on eri kipukynnykset ja kipu on muutenkin yksilöllistä. Että ihan turhaan pelkää, jos toisella on sattunutkin sattumaan kun se on tehty. Itselläni on industrial ja tragus ja mulle ei käynyt edes kipeää, eikä onneksi kumpikaan "rusahtanut" industrial ollut melkein vuoden ja parantunut hyvin. Traguksen otin itseasiassa tänään niin vielä osaa sanoa kuinka se paranee :) Traguksessa on muutenkin paranemisaika 6-12kk, kuin myös monessa muussa rusto lävistyksessä. VIELÄ siihen että kuka hemmetin lävistäjä AMPUU traguksen?! Hyvä luoja..
 
"Riikka"
Mä tein sen iha ite, kun halusin niin paljon sitä enkä raaskinu maksaa. Ja siis ei sattunu paljoo, aika hassua :eek: pidin aluks siinä korvista ja sit tilasin netistä sellasen oikeen lävistyskorun. Oon todella tyytyväinen ^^
 
"rellu"
Otin ite traguksen pari viikkoo sitten festareilla olevassa lävistys"kojussa" olin miettiny sen ottoo ja sitten tulikin hyvä tilaisuus :) Kyllähän se vähän tuntu ja rutis, mutta eihän siinä pitkään menny ja ei ollut mitenkään sietämätöntä kipua. En oo vielä pystyny nukkuu oikeella puolella missä mulla tuo lävistys on, ja se vähän ärty kun yritin ottaa pois.. kun olisin puhdistanut tuon korun, se jumittuu kiinni nimittäin. Pitää yrittää uudestaan kunhan tuo ärtyneisyys lakkaa
 
Mä otin traguksen eilen, ja mulla ihan tosissaan sattui se. Verta ei tullut oikeastaan yhtään ja lävistäjä oli todella ammattitaitoinen, mutta tämä oli mun ehdottomasti kipein lävistys! Nyt se särkee aika paljon ja välinkun puhuu tai nauraa, niin se kirvelee. Mulla on aina lävistykset parantuneet hyvin, mutta tämän suhteen mulla on nyt pelko että miten parantunee kun noin paljon sattuu. En sitten tiedä voiko mulla olla herkempi toi alue? Perus rustoläväri ei tuntunut missään.
 
vierailija
Aika vanha ketju mutta kommentoin silti :D kävin tänään ottamassa traguksen ja ei kyllä sattunut paljon yhtään! Eli kaikki jotka haluutte käyä ottaa nii käykää! Kuulu vaan tosiaa ku rusto rusahteli mut se neula meni tosi nopeesti läpi ja ihan pikkasen vaa kirpas :) nyt pitää suolavesiluoksella puhistaa aamuin illoin eikä saa käydä saunassa tai uimassa mutta muuten ei mitään ongelmia :) sain tosiaa sieltä lävistysliikkeestä mukaan lisämaksulla sellaisen suolavesisuihkeen jota voi joko suihkuttaa suoraan lävistyshaavaan tai sitten vanupuikolla tuputella, easy beasy. Ei oo tosiaa verta vuotanu muuta ku vähä aikaa heti lävistämisen jälkeen ja ihan tosi vähän vaan jomottanu. Eli käykää ihmees ottaan tragus jos sen haluatte!!!
 

Yhteistyössä