Tragus-lävistys

  • Viestiketjun aloittaja Riikka
  • Ensimmäinen viesti
Onnellinen
Kävin tänään ottamassa traguksen oikeaan korvaan :) Luulin että se olis sattunu enemmän! Luin hirveen paljon juttuja netistä siitä kuinka paljon se sattuu ja olin nii hermostunu et huh. Mut sit se lävistäjä puristi ne pihdit vaan toho ympärillä ja tunki sekunnis sen tosta läpi. Piti ihan kysyy siltä lävistäjältä et joko sä sen laitoit? Ikävin vaihe oli se kun palloa ruuvattiin kiinni mutta ei sekään sattunu vaan tuntu epämiellyttävältä. Verta tuli jonki verra mut vaan abaut minuutin verra.

Parantumisesta en osaa mitään sanoa tietty vielä. Mutta tällä hetkellä en tunne mitään kipua ellen sitten vahingossa koske tohon (sitähän ei saa hipelöidä).

Ilone oon että otin! Oon ihan taivaassa :)
 
.....
Itelläni on ollu nyt n. 6kk traguksessa koru ja ihan hyvin se on siinä kestäny : )) Pikkuse tosiaan kirpas, mut ei mul ainakaa rokotusta enempää. Sehä on tietty yksilöllistä se kipu <; Mul on tullu siihen ympärille pieniä "rustopalloja" aina välillä, mut se on tollasiin lävistyksiin ihan normaalia. Mul ei tullu verta muutamaa tippaa enempää, ja sen jälkee vaa muutaman kerran vuotanu. Oon ollu tosi tyytyväinen kyll :-D
 
lilleri
Tähän mennessä on pahin ja kivuliain paikka mihin olen lävärin ottanut!!!Kipu oli kovaa...Mulla ei parantunut 11/2vuodessakaan tuo kohta,siihen tuli heti alussa sellanen aika iso punainen patti,sitä koetettiin puhkoa ja hoitaa eri keinoin,ei apua...hetkeksi auttoi ku nvaihdoin tavallisen hopeien korviksen siihen,mut sit paheni taas joten otin korun pois niin meni 2vrk ja patti puhkes itsestään,parani heti...mut umpeen oli mennyt...oli inhottava nukkua yöt kun käsi piti olla posken alla ,ettei läväriin käy kipeetä...Lävistyspaikkana tuo on mun mielestä kivoimmasta päästä...
 
Tragus on kyl hiano.
Ite otin kohta vuos sitten ja oon tykänny. Mulla se paraneminen kesti ehkä kolmisen kuukautta, mutta johtu siitä kun jouduin sen välillä ottaa pois kun oli sellanen lekurikäynti.... Niin ja siis ei ollu kauaan poissa, mut se renklaaminen ärsytti sitä hiukan.
Nyt ois sellanen pieni rengas oottamassa vaihtamista :)
 
Susette-
Olin ottamassa traguksen maanantaina. Ja no pelotti tietysti aluks jonkin verran mut aattelin että kohta se on ohi. No sitten ku se alko laittaa sitä niin ai saatana.. Sattu aivan vitusti ja jotenkin liikuin että se ei saanut laitettuu sitä niin nopeesti eli kipuu oli viel kaks kertaa isomman ajan ja. En todellakaa uskonut et alkaisin itkemään mut kyyneleet siin silmiin kyll tuli. :D Hirvee kokemus..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Susette-:
Olin ottamassa traguksen maanantaina. Ja no pelotti tietysti aluks jonkin verran mut aattelin että kohta se on ohi. No sitten ku se alko laittaa sitä niin ai saatana.. Sattu aivan vitusti ja jotenkin liikuin että se ei saanut laitettuu sitä niin nopeesti eli kipuu oli viel kaks kertaa isomman ajan ja. En todellakaa uskonut et alkaisin itkemään mut kyyneleet siin silmiin kyll tuli. :D Hirvee kokemus..
Oi voi :/

Kyllähän se sattu, en sitä kiellä, mutta se oli ohi niin nopeesti... Rusahteli kyllä kivasti :whistle:
 
ninsku
itse otin tänään kyseisen korun, se tehtiin ampumalla.
Verta ei tullut yhtään, ihmeeksi korva ei ole edes turvoksissa vaan hieman vain punainen.
Pelotti, mutta oli hetkessä ohi. "tykytti" parisen tuntia sen jälkeen. nyt ei enää mitään, paitsi tietty arka jos koskee. mut eiköhän se siitä!
 
huuihui
nyt muaki alko pelottaa että se sattuu :s oon pitkää halunnu traguksen muttaa...jos se sattuu ni en ota : DD haluun sitä kyllä kovasti ni eiköhä se kuiteski joskus ilmaannu ;)
 
humbe
se sattu ja se ääni oli kamala, kun neula rusahti tosta rustosta läpi...mutta parani nopeeta ja on sen jälkeen ollu tosi helppo. älkää hyvät ihmiset antako ampua rustoon...kaikki kudokset menee rikki siitä ympäriltä!
 
lila
hui nyt jännittää! huome menos ottaa kaverin kaa lävistykset ja ite oon haaveillu traguksesta paksusta rustosta huolimatta. kuitenki kun olen paljon lukenut eri ihmisten kokemuksia korun laittamisesta ja sen jälkiseurauksista pakko myöntää että pelottaa!! kuitenkin kannustussanat joita jotkut kirjottavat ("kannattaa ottaa koru vaikka sattuukin -eihän se satu kun hetken") pitävät mieleni vieläkin traguksen puolella :)! hätävara on sitten helix jos alan jänistämään lävistäjällä! toivottavasti kuitenkin pidän rohkeuden yllä ja saan traguksen onnistuneesti korvaani :)
 
chamina
mäkin haluun tragus lävistyksen! ne on ihania mut kieltämättä pelottaa vähän, ku nii moni sanoo et se on tulehtunu tai jotai ja ottaminen sattuu :eek: mut sit oon ajatellu et jos oikeesti haluun sen, niin kyllä mää sen kivun sitten kestän :) mun kaveril on kans sellane ja himoitsen sitä :p
 
!
Kyllä saa olla huono lävistyspaikka, jos tragus tehdään ampumalla! Siinähän menee korvan ruston kudos ihan muusiksi. Neulalla tehtäessä kudos ehtii vähän väistyä ja joustaa, eikä haavasta tule niin paha.
 

Yhteistyössä