Tragikoomista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miltski

Aktiivinen jäsen
16.04.2006
3 413
0
36
Kun meillä on kaksi koiraa, toinen 5v ja toinen 12v. Noh, nyt on tällä nuoremmalla koiruudella juoksu. Vanhempi on kyllä leikattu, mutta mutta... Ralli on ihan kamala! :whistle:

Ongelma tässä on se, että tuon vanhemman koiran fysiikka ei kyllä kestä tuota touhua! Meillä siis varmaankin on tässä viikon sisällä tyytyväisenä kuollut koira... :/

Enkä mä tiedä kuinka ton sais loppumaan! Paitsi viemällä toisen koiran tarhalle viikoksi, mut se on niin kallista! :|

meil on kans narttu juoksussa ja hoidossa. on niin ihana tuo uros ollu ku se on yksin :heart: rauhallinen ja kiltti. Mut tänään hoitaja soitti et saattaa joutua tuomaan koiran jo huomenna takas ja just pahimmat päivät alkaa. En tiiä mihin sen lykkäis,ku en raski sitä kyl mihinkään tarhalle viedä. Uros meilläkin menossa leikkuulle syksyn aikana.

Ai kauheeta, anteeks nyt mut mua alkoi naurattamaan ku tästä tuli mieleen Futuraman jakso jossa Fry ja Bender tuomittiion amatsooniplanetalla kuolemaan snu-snulla, eli heidän viimeinen tekonsa tulisi olemaan amatsoninaisen seksuaalinen tyydyttäminen. Fry sanoo Benderille: ''En koskaan luullut kuolevani tällä tavalla, mutta olen aina unelmoinut siitä!''

Kyllä se kestää, mulla oli russeliuros, huom leikattu, joka silti iloisesti polkaisi perheen tyttökoirat aina kun oli juoksu :whistle: Päinvastoin, tuntui siitä saavan lisäenergiaa :D Papparainen siirtyi koirientaivaaseen vasta 14v kunniakkaassa iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai kauheeta, anteeks nyt mut mua alkoi naurattamaan ku tästä tuli mieleen Futuraman jakso jossa Fry ja Bender tuomittiion amatsooniplanetalla kuolemaan snu-snulla, eli heidän viimeinen tekonsa tulisi olemaan amatsoninaisen seksuaalinen tyydyttäminen. Fry sanoo Benderille: ''En koskaan luullut kuolevani tällä tavalla, mutta olen aina unelmoinut siitä!''

Saa nauraa, onhan tää nyt aika koomista! Tuo vanha vaari yrittää nuorta naistaan miellyttää niin kovasti! Vaikkei edes kiveksiä ole enää ollut vuosiin! :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Kyllä se kestää, mulla oli russeliuros, huom leikattu, joka silti iloisesti polkaisi perheen tyttökoirat aina kun oli juoksu :whistle: Päinvastoin, tuntui siitä saavan lisäenergiaa :D Papparainen siirtyi koirientaivaaseen vasta 14v kunniakkaassa iässä.

No meidän Pele varmaan sitten elää pitkän ja onnellisen elämän! :D

Yhteistyössä