trademax? kukaan tilannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Välttäkää kyseistä firmaa. Tuotteiden hinta/laatu huono ja toimitus kestää aivan liian kauan. Viimein kun saavat tavarat toimitettua niin ne ovat rikki. Ja taas säädetään palautuksien kanssa... Menee hermot, aikaa ja energiaa ihan turhaan.

Älkää vaan tilatko! Tilasin siirrettävän kylpyammeen. Toimitus kesti varmaan pari, kolme viikkoa. Lopulta tuli valkoisen sijaan musta amme, jota en todellakaan halua pieneen kylpyhuoneeseen. Reklamaation käsittelyajan piti olla n. viikko. Nyt on mennyt n. 2,5 viikkoa ja menee kuulemma vielä 1,5 viikkoa ja sitten amme lähetettäisiin. Siten amme tulsii ehkä kesäkuussa. Lisäksi jättikokoinen ammelaatikko tukkii eteisaulaa koko tämän ajan. Oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus tuolta.

Olkaa tarkkoina Trademaxin kanssa. Mainostavat usein ilmaisia ja nopeita toimituksia. Täyttä tuubaa. Toimitukset vähintään 3 vkoa ja kun toimitus sitten joskus tapahtuu, jätetään se kadun varteen, oli kyseessä sitten painava sohvaryhmä, tai vaikka ruokapöytä. En suosittele, kotimaiset verkkokaupat ylivoimaisesti luotettavampia.

Onko kukaan tilannut kyseisestä kaupasta?
Lähinnä sohva ja jenkkisänky hakusessa.
Millainen laatu ja toimitus?

En suosittele kenellekään.
Olohuoneen pöytä 700€ jalat puutui. Reklamoin. Vastaavat viikon päästä ja pöytää odotin jo 6 viikkoa.

Keittiön pöytää odottanut 9 viikkoa. Hinta 1500€. Piti tulla 4-6 viikossa. Vastasivat et 10viikon päästä tilauksesta lähtee. Eli 11-12vk ja sit pitäis tulla? Alkaa vähän.. Tiedätte kyllä!

En tilaa enää koskaan mitään tuolta.

2 krt tilannut, ensin lasinen ruokapöytä ja nyt 2 samettipenkkiä. Tuotteet tulleet ehjinä ja kuljettaja soittanut ja sopinut toimituksen ajan. Omakotitalon ovelle asti tuotu. Toimitukset eivät kovin nopeita, mutta jo tilatessa sen nähnyt milloin ovat saatavilla. Ei valittamista.

Tilasin sohvan, tyynyt ja maton. Sohva ja tyynyt tulivat kuukauden jälkeen tilauksesta vaikka niissä luki että toimitus 3-5 päivässä ja "On varastossa". Mattoa saikin sitten odotella puolisen vuotta vaikka sitäkin olisi pitänyt olla varastossa ja toimitus 3-5 päivässä. Kaiken tämän perseilyn jälkeen kirsikkana kakun päälle tuli osamaksuehdot joihin valitsin että haluan muistutuksen sähköpostiin mutta mitään ei ikinä kuulunut. Pistin viestiä asiakaspalveluun ja sieltä vastattiin että olen valinnut sähköpostin tilalle kirjeen (+2.50e) joita ei ikinä ole saapunut postilaatikkooni mutta tähän he vastasivat että sille ei voi mitään jos posti tyrii kirjeiden toimituksen :) Onhan se totta mutta turhauttavaa maksaa unohduksesta 20e + 2,50e noin 2kk ajalta kun hölmönä nuorena ihmisenä en tajunnut pistää heti kyselyyn että missä viipyy maksumuistutus. Maksu unohduksethan sitten myös löytävätkin tiensä perille muttei muistutukset? :)

En kyllä ymmärrä näitä kokemuksia, minun osaltani kaikki sujui hyvin ! Jos ei osaa lukea ehtoja että tuote toimitetaan kadunvarsi toimituksella niin eikö se ole sitten iha oma syy ja siitä on turha valittaa... Tilasin sohvat Trademaxilta ja olen enemmän kuin tyytyväinen näihin ! Sohvat tuli kadunvarsi toimituksella niinkuin ehdoissa luki, tulivat kahdessa erässä eli toinen tuli ensin ja sitten tuli toinen. Ei haitannut yhtään koska postin kanssa pystyi sopimaan toimitus ajankohdasta... Myös tulivat pari viikkoa aikasemmin kuin olin odottanut. (ehdoissa myös lukee että toimitusajat ovat alustavia) Tässä muutaman kuukauden näissä löhöiltyäni voin kyllä suositella Trademaxia. Sohvat ovat pysyneet muodossa ja kaikki kunnossa. "Naurattaa" tässä vaan jengin tyhmyys näissä kun valittaa niistä asioista mitä sivuilla lukee ihan suoraan. Lukekaa ihmeessä ehdot aina ennenkuin tilaatte niin ei tarvitse valittaa...

Ei ikinä täältä- tuote ei tule ikinä ja pitää itse kantaa kadulta asuntoon.
Vaikka siis olisi kuinka iso huonekalu, niin kukaan ei auta sinua ja kuski vaan ajaa pois

Yhteistyössä