trademax? kukaan tilannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuinka sinulle "uninen" kävi, olitko tyytyväinen Tradeamxiin. Lähinnä toimitus kiinnostaa, kun sivuilla luvataan nopea toimitus ja sinulla ilmeisesti kuukausi kestänyt? Itse tilasin sohvan viikko sitten (vko30), pitkään luki että toimitus viikko31, nyt on seurantasivulle vaihtunut vko32. Jännä nähdä kauanko kestää.

Joskus kuukausi sitten sohvan mutta ei ole vielä tullut. Katsotaan tuleeko ennen joulua... Maksaa piti kyllä heti joten tää ensivaikutelma ei oo kovin hyvä. Tosin viesti viivästymisestä tuli mutta perua ei enää kuulemma voi vaikka haluaisi..

Mä tilasin jenkkisängyn ja sohvan. Molemmat tulivat luvatussa aikataulussa. Laatukin vastaa hintaa vähintäänkin hyvin. Asiakaspalvelu oli todella mukavaa. Varmaan tilaan vielä nojatuolinkin :-)

Tilasin sohvan. Palvelu oli hyvää, henkilökohtaista. Asiakaspalvelu osaavaa ja kiinnisaatavaa. Vastasivat lisäuteluihini sähköpostilla. Toimitusaika 2-3 vkoa. Sohva tuli DHL:llä Itellalle, josta Itella ystävällisesti otti yhteyttä ja kysyi, koska sohva sopisi toimittaa kotiin. Kantoivat vielä sisälle asti, kun etukäteen pyysin. Suosittelen.

Tilasin ison u-mallisen divaanisohvan ja sohvan sain sisäänkannettuna 2viikossa. Laatuun olin erittäin tyytyväinen, runko ja kangas on kestävän tuntuista ja kuvaus vastasi hyvin tuotetta, sohva oli parempi kuin uskalsin kuvitellakkaan. Suosittelen ehdottomasti tilaamaan kyseisestä liikkeestä, puolet halvemmalla saa hyvää laatua verrattuna siihen jos hakee vastaavaa suomesta liikkeistä. :)

Tilasin 180x200 jenkkisängyn. Tuote piti toimittaa kotiovelle kahden viikon sisään. No postiauto tulikin kahden viikon jälkeen pihaan, mutta kyydissä ei ollut kuin patja :D Eivät tienneet missä runko ja loput sängystä olivat. Laitoin samana päivänä s-postia trademaxille, ja he alkoivat selvittämään välittömästi asiaa. Seuraavana päivänä tuli vastaus s-postiin, että puuttuvat osat on löydetty, ja ne tuotiin kotiovelle kahden päivän jälkeen :) kaikki tallessa ja sänky toimii moitteettomasti :D plussaa vaikka pientä sählinkiä olikin :D

Tilattii Trademaxilta Sohva ja TV-taso. Tuli mukavasti kerrostalon ovelle kuljetettuna. Vaikka sokkona sohva ostettiin niin kuvia vastaava tuote ja oikeen mukava istua. Kasaaminen yllättävän helppoa. Samoiten TV-tason sai näpäkästi jopa pikku kännissä kasattua ilman mitään ongelmia. Nätissä paketissa tuli koko helahoito. Tilauksesta alle 14vrk vaikka joulunpyhät. Ei voi kun suositella. Ihan loisto toimintaa.

Tilattii Trademaxilta Sohva ja TV-taso. Tuli mukavasti kerrostalon ovelle kuljetettuna. Vaikka sokkona sohva ostettiin niin kuvia vastaava tuote ja oikeen mukava istua. Kasaaminen yllättävän helppoa. Samoiten TV-tason sai näpäkästi jopa pikku kännissä kasattua ilman mitään ongelmia. Nätissä paketissa tuli koko helahoito. Tilauksesta alle 14vrk vaikka joulunpyhät. Ei voi kun suositella. Ihan loisto toimintaa.

Heippa. Millasen sohvan tilasitte? olen itse myös katsellut sohvaa, mutta pelottaa ostaa ilman koeistumista..

Tilattiin trademaxilta sohva joka tuli vähä reilu viikossa. Jätti ovelle sohvan ja itse kannettiin sisälle sit. Oli helppo koota. Hyvä iso sohva ja kangas sohvassa vaikuttaa ihan laadukkaalta. Ei ainakaan pahaa sanomista ole.

Tilasin puolikovan sängyn Trademaxilta, ihan sutta, ei kovaa nähnytkään. 1 kk ihan pilalla, antaa periksi, tein reklamaation, sieltä vastattiin että on normaalia. itselläni ole edellinen sänky 10 v vanha, se oli pois heitettäessä parempi !!!!Älkää ostako !!!

Onko kukaan tilannut kyseisestä kaupasta?
Lähinnä sohva ja jenkkisänky hakusessa.
Millainen laatu ja toimitus?

Tilasin Zero 2-istuttavan beigen sohvan. Väri ei vastannut kuvan väriä. Ei näytä laisinkaan siltä väriltä, mitä tilasin. Saa mielikuvitusta käyttää, että näkee sen beigenä.

Kuljetuksen kanssa ei ongelmaa. Tuote tuli sovittuna päivänä.

Kuljetusmaksu on mielestäni kallis, eritoten kun ei kotiinkuljetusta sisälle. En taida tulevaisuudessa ostaa tuolta mitään.

Unohtui sanoa, että jos tilaa sohvan, kannattaa varautua siihen, että mukana on myös ruuvattavia, noin 6 cm pitkiä (14 kpl) huonekaluruuveja, joten tarvitsee ruuvivääntimen.

Yhteistyössä