?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja - - :Edelleen kyllä tunnen kuuluvani Tradekaan enkä mihinkään Suomen Lähikauppa Oy:n ...
Alkuperäinen kirjoittaja ex tradeka nykyinen suomen lähikauppa Oy:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Siis hmm... onkohan mullekin tulossa rahaa?? Enpä edes tullut ajatelleeksi. Vai onko edes? Mä olen ollut maaliskuusta asti ensin sairaslomalla, sitten kesälomalla ja sitten äitiyslomalla.
Mutta tuosta tilinauhasta: mulle on usein tullut tilinauha samana päivänä kuin palkka.
millon äippäloma loppuu?kesälomarahoista tulee sulle puolet. tilinauha tulee nykyisin ennne palkkaa....tää joulun aika taitaa vaan ruuhkauttaa
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ex:mitä brändiä edustatte?
Euromarkettia =)
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ex:mitä brändiä edustatte?
Euromarkettia =)
Euromarkettia =)
Alkuperäinen kirjoittaja ex tradeka nykyinen suomen lähikauppa Oy:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ex:mitä brändiä edustatte?
Euromarkettia =)
lehtihaastattelussa kerrottiin että euromarket on myös lähikauppa....vähän huvittaa kun ei meidän lähelläkään ole asutusta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ex:mitä brändiä edustatte?
Euromarkettia =)
Ai sä oot euromarketissa? Oon jotenkin kuvitellut sut valtsuun =) Ootko tykännyt? Mitä teet siellä? Mä oon tässä lomaillessa vähän haudutellut ajatusta et lähtis kans vähän avartaan tätä kaupanalan osaamista ja euromarket vois olla yks vaihtoehto, jossain osastolla vois olla ihan kivaa. Vähän eri kuviot kuin siwassa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja ex tradeka nykyinen suomen lähikauppa Oy:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ex:mitä brändiä edustatte?
Euromarkettia =)
lehtihaastattelussa kerrottiin että euromarket on myös lähikauppa....vähän huvittaa kun ei meidän lähelläkään ole asutusta =)
=)
ja jatkossa panostetaan lähikauppoihin enntistä enemmän.....vihellellen odotetaan miten erkkareiden käyAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja ex tradeka nykyinen suomen lähikauppa Oy:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ex:mitä brändiä edustatte?
Euromarkettia =)
=)
No mä vähän tuota mietin itsekin uutta nimeä ihmetellessä. Mutta eiköhän tuolla nimellä tueta tuota vahvinta brändiä, eli Siwaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ex:mitä brändiä edustatte?
Euromarkettia =)
Ai sä oot euromarketissa? Oon jotenkin kuvitellut sut valtsuun =) Ootko tykännyt? Mitä teet siellä? Mä oon tässä lomaillessa vähän haudutellut ajatusta et lähtis kans vähän avartaan tätä kaupanalan osaamista ja euromarket vois olla yks vaihtoehto, jossain osastolla vois olla ihan kivaa. Vähän eri kuviot kuin siwassa =)
Juuh. Mä alotin aikoinaan kassalta, jonka jälkeen olin yleismies Juntunen kaikilla osastoilla. Sitten siirryin teollisiin ensin myyjäksi ja sitten ryhmävastaavaksi. Sieltä sit siirryin kt-puolelle, jossa olin ryhmyrinä kunnes jäin äitiyslomalle. En tiedä paljonko tunnet tuota puolta, mutta kt-puoli jaetaan kahteen osastoon, eli vaatteisiin ja sitten niihin muihin. Ja mä vastasin/vastaan niistä muista
.
Kyllä mä ainakin oon itse tykännyt olla Eurossa töissä. Että voin suositella kyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ex tradeka nykyinen suomen lähikauppa Oy:ja jatkossa panostetaan lähikauppoihin enntistä enemmän.....vihellellen odotetaan miten erkkareiden käyAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja ex tradeka nykyinen suomen lähikauppa Oy:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ex:mitä brändiä edustatte?
Euromarkettia =)
=)
No mä vähän tuota mietin itsekin uutta nimeä ihmetellessä. Mutta eiköhän tuolla nimellä tueta tuota vahvinta brändiä, eli Siwaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ex tradeka nykyinen suomen lähikauppa Oy:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ex:mitä brändiä edustatte?
Euromarkettia =)
Juuh. Mä alotin aikoinaan kassalta, jonka jälkeen olin yleismies Juntunen kaikilla osastoilla. Sitten siirryin teollisiin ensin myyjäksi ja sitten ryhmävastaavaksi. Sieltä sit siirryin kt-puolelle, jossa olin ryhmyrinä kunnes jäin äitiyslomalle. En tiedä paljonko tunnet tuota puolta, mutta kt-puoli jaetaan kahteen osastoon, eli vaatteisiin ja sitten niihin muihin. Ja mä vastasin/vastaan niistä muista
.
Kyllä mä ainakin oon itse tykännyt olla Eurossa töissä. Että voin suositella kyllä![]()
mistä päin suomEA OLET?
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ex:mitä brändiä edustatte?
Euromarkettia =)
.