Tradekalaisia paikalla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Maanantai on tilipäivä niin oletteko saaneet jo perjantaina tilinauhan? Mä odottelen lomarahoja ja olis kiva tietää et vieläkö on mahdollisuus et maksavat ne maanantaina vaikka tilinauhaa ei ole tullutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle yleesä tullu tilinauha ennen... ja ap mulla tili op:ssa siellä ainakin näkyi

Joo op:lla taitaakin näkyä, mulla nordea. Joskus nauha on tullut etukäteen, joskus samanapäivänä. Mut nyt en tosiaan ole kiinnittänyt niin päivään huomiota kun ei sieltä kuitenkaan mitään ole ollut tulossa (olen vanhempainvapaalla). Vanhempainvapaa kuitenkin loppuu nyt tammikuun alussa ja mulla alkaa vuosiloma, eli lomarahoja odotellessa. Mulla kuitenkin ainut "virallinen" tilipäivä on 15.päivä, eli periaatteessa ne pitäis maksaa nyt, mut voihan se olla et tulevat vasta viimeinen päiväkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle yleesä tullu tilinauha ennen... ja ap mulla tili op:ssa siellä ainakin näkyi

Joo op:lla taitaakin näkyä, mulla nordea. Joskus nauha on tullut etukäteen, joskus samanapäivänä. Mut nyt en tosiaan ole kiinnittänyt niin päivään huomiota kun ei sieltä kuitenkaan mitään ole ollut tulossa (olen vanhempainvapaalla). Vanhempainvapaa kuitenkin loppuu nyt tammikuun alussa ja mulla alkaa vuosiloma, eli lomarahoja odotellessa. Mulla kuitenkin ainut "virallinen" tilipäivä on 15.päivä, eli periaatteessa ne pitäis maksaa nyt, mut voihan se olla et tulevat vasta viimeinen päiväkin.

maanantaina maksetaan kesän lomarahast puolet. jos sulla alkaa loma tammikuussa niin silloin saat maanantaina lomarahat (olet kuukausipalkkalainen?)

Siis hmm... onkohan mullekin tulossa rahaa?? Enpä edes tullut ajatelleeksi :D. Vai onko edes? Mä olen ollut maaliskuusta asti ensin sairaslomalla, sitten kesälomalla ja sitten äitiyslomalla.

Mutta tuosta tilinauhasta: mulle on usein tullut tilinauha samana päivänä kuin palkka.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Siis hmm... onkohan mullekin tulossa rahaa?? Enpä edes tullut ajatelleeksi :D. Vai onko edes? Mä olen ollut maaliskuusta asti ensin sairaslomalla, sitten kesälomalla ja sitten äitiyslomalla.

Mutta tuosta tilinauhasta: mulle on usein tullut tilinauha samana päivänä kuin palkka.

millon äippäloma loppuu?kesälomarahoista tulee sulle puolet. tilinauha tulee nykyisin ennne palkkaa....tää joulun aika taitaa vaan ruuhkauttaa

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Sulle pitäis tulla kanssa siitä lomarahasta puolet. Eli ku puolet maksetaan kun jää lomalle ja puolet aina joulukuun 15 pv.

Yhteistyössä