Huomenia!
Vai bonaripoika on mietityttänyt!!!
Siis miehen poika on bonuspoika ja bonariks sanon häntä.Meillä siis kolmoset kun mulla kaksoset vm-99 ja mies siis oli yksinhuoltaja kun tavattiin ja hänen poikansa on samanikäinen.
Mulla vanhin poika menee nyt yläasteelle eli 13 täyttää tänä vuonna.
Meillä kaks yhteistä siis,tämä Miska ja 2 vuotias Maisa.
Eli tuossa meidän tämä sekalainen seurakunta!!
Hauskoja naamoja saadaan kun eräissä häissä pappi kysyi että minkäs ikäsiä nämä kolme ovat.Sanoin että 6 täyttävät toukokuun lopulla nämä kaks,ja yks kolme kuukautta myöhemmin....
näki kuinka papilta sauhu nousi päästä,kelas kuinka hitsisis voi yks olla vaan kolme kuukautta nuorempi.... :wave:
Huh,Tiiitteriäinen onkin ollut ahkera..Meillä ei nykyään ole enää paperikuvia kun ei ole tullut lähetettyä kehitykseen enää kun ei niitä filmirullia.
Koneella on vuodesta -04 kait kuvia.Ja niitä taitaa olla jo tuhansia.Aika kaamee proggis olis käydä ne läpi ja lähettää kehitykseen.
Ja Kojo,lauantaista alkaen pitäis taas kirkastua eli saisitte mukvamman ilman puuhommiin.
Meillä lähtee kaksosista Joona ja tuo bonaripoika helsinkiin miehen siskolla tänään ja tulevat sunnutaina vasta.Ja sitte tuplista Nelli sekä mun vanhin lähtee sinne pariks päiväks.Ihan kivoja reissuja on lapsilla tiedossa.
Me tehään puuhamaa reissu heinäkuun loppupuolella sekä Väskin saarta oon miettinyt.Jätetään nä pienimmät kyll hoitoon.
Yyterissäkin olis ihana käydä,pari päivää makoilla rannalla... =)
Mitäs täällä on muilla kesäsuunnitelmissa?
kata ja miska tasan 1 kk