Olen seurannut matkaasi tuolla vauvakuume-puolella ja sinulle toivon erityisesti onnistunutta lopputulosta Samaa toivon tietysti kaikille teille ja meilleMulla tuli digiin 3+ eli en taida mennä ensi viikolla hcg:n mittaukseen toista kertaa. Eiköhän tämä riitä. Yksi liuska jäi vielä, sen voisi tehdä joskus ensi viikon aikana.
Eilen kiristi taas mukavasti oikeasta nivusesta. Mää tykkään kun tulee noita oireita, on varmempi olo. Turvotuksen lisäksi ei ole muuta.
Tänään 5+4.
Voi kiitos kauniista sanoista Tämä oireettomuus vähän huolettaa, mutta näillä nyt mennään.Olen seurannut matkaasi tuolla vauvakuume-puolella ja sinulle toivon erityisesti onnistunutta lopputulosta Samaa toivon tietysti kaikille teille ja meille
Nyt ois neuvolatätille ilmoitettu ilouutinen, ihana varasi miulle ultran parin viikon päähän. Tosi mukavia neuvolatätejä on miulle kyllä sattunut, onkohan he kaikki tuollaisia..?
Ei ne ole. Ainakaan täällä meillä päin. Soitin aikaa hcg-mittaukseen, mutta terkka ei laittanut lähetettä. "Keskenmeno Tulee jos tulee. Ei sille mitään voi" No tottahan se on. Fiilikset vaihtelee mulla. Välillä oon ihan varma, ettei tästäkään mitään tule ja välillä taas on olo toiveikkaampi. Jos olisi pahoinvointia, olisin varmempi. Nyt on vaan se sama tuttu nälkä.
Hmmm... Ok. No voi olla että sitten ei ehditä ultraan ennen sitä.Mun saamissa lapuissa lukee et nt-ultra rv 11+0-13+6. Sit jos haluu ottaa sen verinäytteen niin se otetaan rv 10+0 tai mahd lähellä tota.
Siis onko sulla jotain tietoa siitä, että nopeasti alkava pahoinvointi voisi tarkoittaa kaksosraskautta? Mä plussasin aika vahvat viivat dpo11 (siis rv 3+3) ja mulla alkoi etova olo jo päivää tätä ennen eli dpo10! Nyt koko ajan vaan pahenee, tänään menossa rv 3+6 ja pari kertaa on ollut tosi lähellä etten ole oksentanut. Voiko tuolla perusteella päästä alkuraskauden ultraan?
Niin tuttu tunne! Sitä joka vessareissulla jännittää että eihän verta tuu.. vaik kuinka yrittää olla ressaamatta!Pari oireetonta päivää takana, mistä sain tietty hirveän ressin että kehitys on pysähtynyt. Ja nyt kun alkoi taas ajoittaiset mahakivut niin käyn koko ajan tarkistamassa ettei vuoda. Ei ole helppoa tämä ei...
Mulla on ollut välillä samantapaisia ajatuksia. Siis surettaa esikoisen puolesta kun ei saakaan sitten enää sitä meidän jakamatonta huomiota. Mutta siis todellakin onnellinen olen kans tästä toisestakin raskaudesta ja ihan varmasti riittää rakkautta molemmilleMites muuten muut toista odottavat reagoi raskausuutiseen? Mä kyynelehdin ilosta ja sitten hetken päästä kun menin nukkuvan esikoisen viereen aloin melkein itkeä sitä että kohta se joutuu jakamaan mun huomion, ja että jääköön se jostain paitsi... Ai mitkä hotmoonit Mutta siis kovasti onnellinen olen tästä raskaudesta , mutta joskus yön pikkutunneille tulee mietittyä kaikkea hassua. Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan
Toi vauvahaaveiluloma olis kyllä ihan loistava! Onneks olin itse lomalla kun testasin plussan, niin sai rauhassa haaveilla. Nyt yritän jatkaa opintoja ja töitä, mutta keskittyminen nollassa kun miettii vaan tätä vauvajuttua. Olishan se toisaalta ihme jos koko elämän mullistavan uutisen jälkeen pystyis noin vaan jatkaan normaalia elämää kuin mitään ei olis tapahtunut.Sitä pitäisi saada jäädä sellaiselle vauvahaaveilulomalle heti plussaamisen jälkeen. Mä olen huomannut, että olen alkanut paijaamaan jo masua, jään ihan varmasti siitä kiinni vielä. Eilen eksyin katselemaan äitiysvaatteita. Olen luvannut itselleni, että vauvanvaatteita menen katsomaan vasta rakenneultran jälkeen, en yhtään ennen.