Tervetuloa uusille!
Paljon toukovauvoja tulossa.
Mä hätähousuna jo lähdin sieltä Facen ryhmästä.
Eilen oli niin hirveä päivä, olin ihan varma, että oon kuvitellut koko haamun näkemisen. Tein aamupissasta testin, jonka oletin tietysti näyttävän vahvempaa viivaa. Ei se vahvemmalta näyttänyt. Jotenkin oma pää meni aivan jumiin, olin niin varma, että tää oli tässä. Iltapäivällä sitten tein vielä yhden Pregcheckin liuskan, johon haamu kyllä tuli. Sain mielenrauhan. Jotenkin.
Mun läheinen kaveri on saanut juuri kaksi keskenmenoa (kolme alkiota), ja tämä on mulle nyt todella uutta, että oon alkanut pelkäämään kaikenlaista. Kaikkien omien kolmen lapsen kohdalla se oli ihan vieras käsite, että pelottaa. Nyt tämä tuntuu jotenkin niin pelottavalta.
Ennen en ole missään vauvantekoketjuissa hengaillut, ja luulen että sekin vaikuttaa osaltaan, että on nähnyt monia "Jee, raskaana! - Ei, se menikin kesken..."-juttuja. Mitä vähemmän tietää, sen parempi - ehkä toimisi nyt tämän suhteen mun kohdalla.
Yksi liuska odottelee vielä kaapissa. Ajattelin tehdä sen vasta ensi perjantaina, silloin olisi 5+0 ja ehkä viivakin jo näkyisi tummemmin (tai menkat alkaa sitä ennen, who knows).
Liityn sit varmasti takaisin sinne Facen puolelle, kun tämä outo alkupelko tästä hälvenee.