Oho, olipas yhtäkkiä tullut paljon tekstiä Oon kyllä monena päivänä käynyt kurkkimassa, mutta hiljaista on ollut. Taidetaan elellä vielä tätä suht seesteistä keskiraskautta. Mulla kyllä noi selkä- ja liitoskivut on välillä ihan kauheita, välillä seistessä tuntuu että kohta koko toosa tippuu irti Sit on vaan pakko istua. Arvaatte varmaan, kuinka monta rauhallista lepohetkeä päivässä saan tuon touhutaaperon kanssa! No nyt se on kyllä viime aikoina innostunut pikkuisen leikkimään itsekseenkin, se on aina ollut niin sellainen seurankipeä ettei yksin pahemmin viihdy. Muutenkin nyt tuntuu, että tässä muutaman viikon sisällä meidän arki on helpottanut ihan huomattavasti. Jotenkin tuo taapero on koko ajan hyvällä tuulella ja arki on sujuvaa. Vielä ennen joulua oli joku kiukkuvaihe päällä.
Täällä kans liikkeet tuntuu selkeästi jo kädelle ja välillä näkyy ulospäinkin. Ihanaa kun on nyt joitakin viikkoja tuntenut liikkeitä kunnolla (istukka edessä), kyllä se vaan mieltä rauhoittaa ja vauva tuntuu taas jotenkin paljon todemmalta. Aika aktiivinen typy tuo tuntuu olevan. Vielä kun kääntyisi perätilasta toisin päin niin ois hyvä! Potkut tuntuu nimittäin usein niin inhottavasti tonne tosi alas, ja rakkoakin tykkää kyllä kovasti painaa. Vessassa saa juosta.
Äh, niin paljon oli viestejä tullut että enhän mä enää muista edes mitä kaikkea piti kommentoida ja sanoa Hauskaa viikonloppua kaikille!
Pupumama ja Pottu 24+5
Täällä kans liikkeet tuntuu selkeästi jo kädelle ja välillä näkyy ulospäinkin. Ihanaa kun on nyt joitakin viikkoja tuntenut liikkeitä kunnolla (istukka edessä), kyllä se vaan mieltä rauhoittaa ja vauva tuntuu taas jotenkin paljon todemmalta. Aika aktiivinen typy tuo tuntuu olevan. Vielä kun kääntyisi perätilasta toisin päin niin ois hyvä! Potkut tuntuu nimittäin usein niin inhottavasti tonne tosi alas, ja rakkoakin tykkää kyllä kovasti painaa. Vessassa saa juosta.
Äh, niin paljon oli viestejä tullut että enhän mä enää muista edes mitä kaikkea piti kommentoida ja sanoa Hauskaa viikonloppua kaikille!
Pupumama ja Pottu 24+5