Imetysrintsikoista vielä. Tilasin ne omani sieltä Englannista ja ne tuli viikossa! Nyt toista päivää testissä ja tykkään
Sokerirasituksesta selvisin puhtain paperein. Paasto oli 4,8 1h 9.0 ja 2h 7.0. Sen huomasin edelliseen rasitukseen verraten että viimeksi mun 1h arvo oli
7.7. Miksköhän se oli nyt noinkin korkea? Meen kyllä ihan mielellään aina näihin "testeihin" että huomataan sitten ajoissa jos ongelmia on.
Mites
foresterin hammaslääkäri meni? Itsellä tosiaan pari viikkoa sitten se makaaminen oli silkkaa tuskaa
Vaikka sängyssä pystyn selällään olemaankin.
Vika kolmannes on siinä mielessä tehnyt taikojaan että oon ihan jäykkä ja jumi
Töissä tällä viikolla huomannu ettei tosiaankaan pysty tota kauan tekemään. Hoivakodissa kun on töissä. Maanantaina menen hakemaan apuvälinelainaamosta tukivyön lainaan jos jaksais sen avulla vielä muutaman viikon. Niin ja vauvan liikkeet on muuttunu. Ei ole enää semmosia napakoita kovia potkuja, vaan enemmän möyrintää ja hipsuttelua
Alkaa vissiin tilat loppumaan kesken
Hitsi kun luin tuoreesta Superin lehdestä että jos lakritsia syö paljon(mikä on paljon) raskausaikana niin lapsi on 13-vuotiaana keskimäärin 4cm pidempi ja 8kg painavampi kuin lakritsittomien lapset
Plus että lasten tulokset tulokset oli heikompia älykkyys-, muisti- ja kielitesteissä. Niin että esikoisen aikaan söin välillä lakritsia ja se on aika pitkä (yläkäyrillä pituudessa vaikka me ollaan aika lyhyitä). Hoikka poika on kyllä. Ja nyt mietin noita älykkyys ja muita hommia
Oon myös tässä raskaudessa syöny vähän lakritsia
Ei hitsi, pakko menny nyt syömään, mulla on taas nälkä