No voi helkkari, heitän toin iPadin kohta seinään, siitä lähetettynä ei tule yksikään juttu perille, ehkä vain en tumpeloilla sormillani sitten paina oikein... No onneksi on vielä tämä vanha raasku tietokone.
LauraAnnille :hug:
Tänään petti pokka ja varasin sitten ajan yksityiselle. Mulla ei oo mitään "oikeeta" syytä, mutta en vain jaksa odottaa. Käyn lääkärit joka tapauksessa yksityisellä, niin otin nyt tämän ekan lääkärintarkastuksen sitten tahallani ennen np-ultraa ja sellaiselle, joka tekee myös ultran... :heart: Onpahan tosi tyypillinen ultra-aika mulla, kun silloin olis 9+0... no, utelias kun olen!
Pahoinvointi on vähän helpottanut, onneksi. Vaikka siitäkin sitten paradoksaalisesti ajattelen, että se ei voi tarkoittaa hyvää... Turvotus on jäätävä yhä edelleen ja maha näyttää mun mielestä siksi isolta. Paino on (onneksi) jotenkin ihmeellisesti kyllä tippunut pari kiloa. Pelkään tai ärsyynnyn jo valmiiksi siitä, että paino tulee nousemaan. Keräsin viime raskaudessa 17 kg ja oon vain 160 pitkä, että samaa EN aio tehdä nyt.
Muita, jotka panikoivat painoa??? Sain tosta pudotettua yllättävän nopeesti ja tekemättä mitään muuta kuin imettämällä suurimman osan, nyt painoindeksi oli 23 tähän raskauteen lähtiessä kun viimeksi 22, eli ei hätää.
Mun ekassa neuvolassa ei ihmeitä, verenpaine mulla on alhainen ja se aiheuttaa muutenkin huimausta. (100/60) Ei tunnu hyvältä yhdistettynä pahaan oloon.
Doppleria täällä mietittiin, mä en hommaa sitä, enkä hommaa myöskään vauvalle sitä kätkythäläriä vai mikä se on nimeltään, joka huutaa jos vauva ei hengitä. Kavereilla oli se, ja johan he itse saivat lähes sydänkohtauksen, kun yöllä heräsivät huutoon. Vauva oli kuitenkin vain oppinut kierimään pois sen alustan päältä...
Itkuhäläri puolestaan on ollut meillä tosi ahkerassa käytössä vielä 3 veenkin kanssa, loistava vaikkapa mökillä päikkäreillä jne.
Tällaista,
terv. sallamaria, 8+0, poks!