On kyllä kaksosia ilmassa!
<3
Täällä on alkanu nyt viikon sisällä oksettaan vähä enempikin, mutta helposti sen kestää! Mulla on vähä mietityttää sellanen, että olisin oikeesti vasta 6. viikolla enkä yli 7. viikolla. Kun en oo varma ovuloinko tosiaan myöhemmin vai.. Pääsisköhän tossa neuvolassa tarkistaan millään, jos kertois ton edellä mainitun, tuskinpa
No neuvolaan on ''enää'' 8 päivää. Jännää, ja mieskin taitaa päästä mukaan, jee!
Mulla tuli eilen niin järkky väsymys että hyvä että tunsin itteeni, pyörrytti oikein, ja silmissä tuntu.. jestas... :O
Täällä on vissiin noin puolet käyny varhaisultrassa ja puolet ei, siis sillain suurinpiirtein, ainaki kuulostaa siltä
vitamiiniutelua Mä syön tälläkin hetkellä tota foolihappolisää, mutta en sitten muuta B-vitamiinia, niin jaiks, pitäsköhän, onko tietoa? Apteekissa sanoivat että syö vaan foolia kun et oksentele, niin kyllä ne sitten neuvolassa käskee ottaan verikokeet ja kattoon tarviiko muuta vitamiinia.. Kaippa se vaan pitäs uskoo kun ammattilainen sanoo
(+ syön magneesiumia, c- ja d-vitamiinia foolin lisäksi)
Täällä yks tuttu/kaveri jota en ollut hetkiin nähny, kyseli tulevaisuuden suunnitelmia ja kuulumisia kovasti, niin oli hauska siinä yrittää mongertaa jotain sanottavaa, ettei möläytä vauvauutisia vielä, hieman nauratti pään sisällä, että joo juu onhan tässä suunnitelmia kasassa ja oikein kivasti onkin
Onko täällä muita jotka odottavat joulua jo?? Musta on tullu ihan höpsö tän raskauden aikana, kun tosiaan, joulu, tule jo!
Kai se on sitäkin, että silloin ollaan jo aikas pitkällä raskautta