Voimia huonoja uutisia saaneille! :hug:
Onnittelut uusille! :flower:
Perjantaina sattui päivällä ihan hirveästi vasemmalle puolelle, munasarjan kohdille. Olin jo valmiina lähtemään lääkäriin, että se on ku, mutta sitten kipu meni ohi, eikä se jälkeen ole ollut mitään erikoisia kipuja, muuta kun normi nipistelyä. Eli en sitten käynyt tarkistuttamassa, vähän se kummittelee koko ajan takaraivossa. Mutta maanantaina on neuvola, ja jos ei ennen sitä tule mitään ihmeellistä, ajattelin sanoa siellä tuosta kivusta ja kysyä terkan mielipidettä.
Kahvin juonnista, mä juon aivan liikaa, oon yrittänyt vähentää mutta silti menee n.5 kuppia päivässä. Normaalisti siis päivässä menee se 7-10 kupillista. Onkohan se kuinka vaarallista? Kun tuolla rajoituksissa lukee että max 3 pientä kuppia päivässä.
Rokotuksia en ajatellut ottaa mitään, ja lääkkeitä en käytä muutenkaan, joten en nyt raskauden aikanakaan.
Ostin eilen vauvalle ekat pöksyt. Itku meinas päästä väkisin kun katseli niitä pieniä vaatteita. Miten sitä voikaan aina unohtaa miten pieniä ne on syntyessään.. ? Aina se on se ihmetys, että miten voi ihminen olla niin pieni. =)
Tuuuli kirjoitti haluista, täällä taas aivan toisin päin. Ei kerta kaikkiaan tee mieli, ei sitten millään!
Rupee ärsyttämään vaan kun mies yrittää. Toivottavasti menis pian ohi tää, ei oo itestäkään kivaa, ja vielä vähemmän miehestä. Onhan se tietty kivaa sitten kun saa ittensä pakotettua siihen, mutta alku on aina niin vaikeeta.
Oireita on väsymys, 10-12 h unet joka yö ja silti päivällä väsyttää. Pahaa oloa silloin tällöin, mutta ei pahana. Parina päivänä on heikottanut kovasti, tuntuu että taju lähtee. :x Tissit turvoksissa ja kipeät, yleensä kuitenkin vaan koskiessa. Turvotus on järkyttävää, maha on kauhee pallo koko ajan ja iltasin tuntuu siltä että se repee kohta.
Euphoric & muru 6+0 :heart: