Onnea uusille! :flower:
Täällä oli eilen aika oireeton päivä, turvotusta lukuun ottamatta, ja ehdin jo huolestua. Mutta tänään onneks(?) onkin sitten oireita ollut monen päivän tarpeisiin. Nyt on jopa tissit ruvennu kiusaamaan.
Ja mahaa on tuikkinut koko päivän.
Meillä varmaan mies ei ainakaan ekaan neuvolaan tule, mutta ultraan sitten. Se ei jaksa tylsiä jorinoita kuunnella, mutta sitten kun on jotain toimintaa niin voi lähteä mukaan.
Mulla on kyllä tosi aikasin toi ensimmäinen neuvola. Luulin et se olis vasta joskus ens kuun puolella. Mulla on sillon viikot vasta 6+5 kun aika on. :O
Mites, osallistutteko seuloihin? Meillä mies haluais, mutta mä en välttämättä. Ajattelen etten kumminkaan pystyis keskeyttämään jos jotain olis vialla, mutta sitten olisi koko ajan hirveä huoli. Ja kun eihän ne seulatkaan mikään absoluuttinen totuus ole, vaikka niissä jotain ilmenis, saattaa lapsi silti olla terve ja taas toisin päin. Ajattelen jotenkin että jos sen lapsen elämä ei olis elämisen arvosta, se menee luonnostaan kesken, ja jos ei mee, niin sitten ei mullakaan ole oikeutta siitä päättää.
Mulla menee vähän aina nää keskustelun aiheet ohi. Luen kyllä kaikki teidän jutut, mutta laho pää kun on, niin ei muista puoliakaan sitten kun pitäis ruveta ite kirjottamaan.
Tästä ketjusta, musta olis kiva jos tehtäis joka kuulle oma ketju, ei tuu sitten niin mahottoman pitkää tästä yhdestä.
Euphoric + muru 5+1