Toukokuussa muita jännäilyn aloittajia?

• Viestiketjun aloittaja salamander harmaana
  • Ensimmäinen viesti
salamander harmaana
Onko muita joilla suunnitelmissa aloittaa toukokuussa lapsen "tilaaminen".
Täällä jo täpinöissäni oottelen toukokuun loppua :D
Ja pikkukakkonen meillä tilauksessa.

salamander harmaana
juups, samaa täällä :D
Ei todellakaan malttais odotella enää toukokuuta ja vielä meilä sinne toukokuun loppuun :/
Mutta onneksi tuo aika menee näin keväällä niiiiiiin nopeaan :)

poika04
Täällä kanssa....tai ainakin näin on puhuttu..toivottavasti mies ei ainakaan kelkkaansa käännä :D Kiva kun perustit tällasen pinon voin vähän käydä purpattamassa kun en millään jaksaisi odottaa aloittamista. Kirjoittelen yleensä tuolla toivottomissa mutta jos nyt uskaltautuisi tähän pinoon.

jotain minusta: Ollaan 27 ja 30 vuotta vanha pariskunta, perheeseen kuuluu yksi aivan ihana lapsi ja toisesta olen haaveillut vuodenpäivät ja lopulta sain miehenkin lämpiämään tuossa talvella mutta hän halusi odottaa kevääseen (toukokuuhun). Ehkäisynä tällä hetkellä luonnonmenetelmät eli keskeytetty. mutta silti minä jaksan itsekseni piinailla vaikka tiedän et mahdollisuus on olematon ja voi tytöt sitä pettymytä sitten kun huomaa et menkat on alkamassa :headwall: :headwall: ja sitten mulla on endo joten toi raskaaksi tulo ei välttämättä tapahdu ihan noin vain. ( ei ihan 100% varmuutta mutta lääkärien mukaan aika varma)

kertokaa tekin jotain itsestänne pidetään pino ylhäällä mutta toukokuussahan me sitten siirrytään tuonne odotuspuolelle vai mitä? =)

keväisin terkuin Poika04

salamander harmaana
Kiva että alkoi löytymään porukkaa tähän pinoon :D
Me ollaan 27 ja 29-vuotiaita ja perheeseen kuuluu 4-vuotias tyttö.
Pikkukakkosesta puhuttu ja suunniteltu jo melkein kaks vuotta ja nyt on aika alkaa myös sanoista tekoihin :whistle:
Ja tosiaan, kiva päästä tänne purkamaan omia tuntojaan, kun ei millään malttaisi odottaa.
Meillä myös ainoa "ehkäisy" ollut esikoisen syntymästä asti juuri tuo keskeytetty yhdyntä, joten voihan olla että jo aikaisemmin tärppää.
Mutta tuo toukokuun loppu kuitenkin virallinen aloitus, jos vaikka sais pikkukakkonen alkunsa etelän lämmössä ;)

poika04
ei jaksa odottaa ei! Näin eilen ystävääni jolla ihan kohta laskettuaika..oli niin ihana se maha.

Minä oon varmaan hupsuksi tulossa...haaveilen et jospa ne menkat ei alkaiskaan loppuviikosta että olisi ihme tapahtunut..no ei mulle kyllä ikinä tapahdu mitään ihmeitä kaikki pitää yleensä tapahtua vaikeimman kautta :D potkikaa mua takapuoleen ja sanokaa et lopeta höpöttäminen :kieh:

hephep
Ollaankin näköjään ihan samanikäsiä Salamanderin kanssa. :) Meillä on kaksivuotias tyttö ja vauvakuumetta on ollut syksystä asti. Lokakuussa sain keskenmenon ja siitä toipuminen on kestänyt yllättävän kauan, vasta nyt tuntee olonsa valmiiksi uuteen yritykseen. Toisaalta talvi oli muutenkin rankka, kun eräs läheinen kuoli. Mutta nyt kun kevät on tullut on paha mieli takana päin ja jaksan taas paljon paremmin. On kyllä ihmeellistä miten tuo valo saa olon niin paljon paremmaksi. :flower:

hephep
Siis ollaan kaikki kolme samanikäisiä. Miten minä luin ensin että poika04 olisi 30? :ashamed: Mies on puolestaan 29, unohtui edellisestä. Jäi aamukahvi väliin tänään ja sen huomaa.. ;)

poika04
Aika hyvin on sattunut :D tuo meidän ikähomma.

ääh kun masentaa kun kuukautiset tekeevät tuloaan mahaa kipristelee ja suututtaa...loppuviikosta sitten alkaa armoton vuoto ei kiva ei. Jotenkin on toivoton olo..että voi olla odottavan aika pitkä.

mitäs te hommailette? Oletteko töissä? Opiskelemassa? Minä olen töissä, suunnittelen työkseni taloja ja rakennuksia. Ja olisin jo ihan valmis mammalomalle. Pidän kyllä työstäni mutta välillä tuo reissaamis puoli alkaa tympiä.

Heh, tosiaan aika hyvin menee noi meidän iät.

Mulla kierto meni sekasin tässä muutama kuukausi sitten. Vuodin viikon ja sitten viikko taukoa ja taas vuodin viikon jne.
Joten tässä nyt jännään että palaako kierto normaaliksi ollenkaan. Nyt siis kuivaa kautta ollut jo kolmisen viikkoa. Pääsiäisen jälkeen pitäis taas kierto alkaa alusta..joten sitä odotellessa. Koskaan aikaisemmin ei ole kierto ollut sekaisin...ja nyt ku sais olla tarkka ku kello niin ei varmaan oo.
Niin, eipä ole tullu koskaan ootettua vuodon alkua niinkuin nyt..

Töissä olen (nyt tyttö kipeänä ja kotona muutaman päivän), Ja olen täysin kyllästynyt nykyiseen työhön vai pitäiskö sanoa työpaikkaan...tässä odottelenki mahdollista lisäammatti koulutuspaikkaa. Muutaman viikon päästä pitäis kuulua olenko päässyt vai en. Jos pääsen niin sitä sitten lähden työnohessa opiskelemaan tai toivottavasti sitten myös äippäloman ohella :D

poika04
Täällä on peukut pystyssä että pääset opiskelemaan. Töissä ei ole kiva olla jos joku asia tympii ja pahasti.

saas nähä et miten mulla toi kierto rauhottuuko se tuohon 26-27 päivään vai alkaako se taas pomppimaan niinkuin ennen. Välissä käytin hormooniehkäisyä kun ei tullut mitään kun ei tiennyt millon alkaa ja millon ei..ja kivut oli jotain aivan käsittämätöntä. Toivottavasti nyt pääsisi helpommalla ja sitten kohta ei niitten tartteis tulla ollenkaan vaikkapa voisivat minusta nähen jäädä heti pois :D no ei kyllä siltä vaikuta kaikki oireet viittailee et sieltä ne tulee loppuviikosta. Tylsää kun voi viikkoa ennen ennustaa et ne alkaa \|O

hephep
Töissä olen ja tykkään kyllä työstäni, mutta jotkut jutut työyhteisössä ottaa päähän ja siksi jäisin mielelläni äitiyslomalle. Olen flunssassa ja just nyt on tylsää hommaa, joka pitäisi tehdä alta pois, mutta niin sitä vaan mielummin surffaa täällä. :) Mullakin on menkat tulossa pääsiäisen aikoihin. Kierto on yleensä noin 25 päivää ja tuntuu että jatkuvasti on menkat riesana. Vielä kun välillä tuhruttaa pari päivää ennen menkkoja.. Ärsyttävää, mutta jospa ne tosiaan kohta jäisivät pitemmälle tauolle. ;)

Aurinkoista pääsiäistä :D
Täällä aurinko paistanut ja ihanan keväinen ilma.
Ja täti tuli sitten muutamaa päivää etuajassa, mutta ei se mitään.
Kierto kuitenkin palannut normaaliksi nyt.
Nyt painutaan pihalle ulkoilemaan ja ottamaan aurinkoa B)

poika04
Täällä on menkkojen aiheuttamasta ärsytyksestä vähitellen päästy ohi...oon kyllä kovasti miestä "painostanut" et mitäs jos alotettas heti yrittämään mutta ei vasta toukokuussa..ja tämä tarkoittaa sitä että kerkeän kärsiä viellä toiset kuukautiset ja kun minä vihaan niitä.

ja mun kaveri kerto eilen et sillä on kuukautiset myöhässä...ääh kun pikkasen oon kateellinen suorastaan vihreä. yhyy en tahdo olla katkera akka :ashamed:

Juuh, sama täällä. Haluttais alkaa jo yrittämään eikä millään malttaisi enää odotella \|O
Ja niin, kuulin pääsiäisenä että eräs ystäväni odottaa vauvaa :)
Tahtoo kans nyt ja heti \|O

Mutta tosiaan, enää yhdet kuukautiset ja sitten päästäänkin tositoimiin :D

poika04
hiiop :attn:

Voi kun odottavan aika on pitkä....viellä pitääisi loppukuusta yhdet kuukautisetkin kestää...ei ne fyysiset kivut vaan ne henkiset =)

ei oi voi ymmärtää miten pari viikkoa voi olla niin tärkeätä tolle ukon köriläälle..No kai pitäisi olla onnellinen siitäkin että meille saa sitten jossain vaiheessa se pikkuinen tulla jos haluaa..sais se ainakin mailman ihanimman isoveljen jos meille päättää tulla =) (2 ja puolivuotia nyt)

ihana päivä tänään ulkona..ajattelin että siivoan oikein kunnolla tänään...ja sitten teen töitä tässä koneella jökötän ja haaveilen että mies sanoisi illalla että annetaan vaan vauvan tulla jos haluaa :D heh

hephep
Täälläkin on selvitty menkoista. Olin kyllä ihan varma että vuodan kuiviin.. Olen viime aikoina nähnyt paljon unia vauvoista, alkaa vauvakuume tulla uniinkin.. Olenkin sitten yrittänyt päivisin keskittyä töihin etten surffaisi täällä niin paljon ja aika hyvin on onnistunut, tähän saakka. B) Olen myös aloittanut vitamiinikuurin, jos siitä olisi apua raskautumisessa myöhemmin. Eipä noista ainakaan haittaa ole tässä vaiheessa.

poika04
moikkista

mies työmatkalla, nainen yksin shoppailemassa....arvatkaas mitä tapahtuu...rahaa menee kauheasti ja vähän päälle. Tuli taas hankittua sitä sun tätä ja ei ehkä kauhean tarpeellistakaan....

ohhoijaa kun mahaa jomottaa..liekkö ovis tai jotain....harmi kun sitä ei viellä saa hyödyntää..no eipähän tuo ukkokaan ole paikalla vaan jossain päin mailmaa tulossa kotia...luultavasti lentokentällä

=)

poika04
eipä olisi enää kun reilu viikko ja sitten olisi toukokuuuuu =) =) =) =)

Sanottasko et alkaa jännittää kauheesti...entäs jos ei tärppääkkään voi voivoi =)

Mitenkäs teillä joilla on lapsia ennestään niin saiko esikoinen helposi alkunsa?? Meillä esikko sai alkunsa tosi helposti melkeiOpä ennen ajatusta..mutta ei varmasti ole yhtä hyvää tuuria kakkosen kanssa

Hei, hyppään joukkoon mukaan. Ehkäisy lopetettu pääsiäispyhinä ja menkat jo takana. Ensimmäistä tässä yritetään, joten ihan kauhean suuria toiveita en uskalla ladata vielä toukokuulle. Kärsivällisyyttä yritän opetella ja miestäkin palauttaa maan pinnalle liian ruusuisista kuvitelmista. Lähipiirissä ensimmäisiä on nimittäin tehty pitkään ja hartaasti \|O

Yhteistyössä