Täällä ei varsinaisia
iltaraivareita ole, mutta itkuinen ja kitisevä Vili on aina iltaisin noin 2-4 h, niitä vatsavaivoja. Nyt on monena päivänä ollut niin ettei tuota vatsakitinää olekaan enää kuin iltaisin, esim. eilen. Se on helpottanut paljon, ilmeisesti probiootit ja vyöhyketerapia on tehneet tehtävänsä. Korviketta en enää uskalla antaa, koska vatsavaivat meni ihan kamaliksi sen jälkeen kun mies antoi la korviketta, kun olin kaverin synttäreillä. Pari päivää meni Vilillä itkiessä, ja vähän itselläkin, mutta onneksi nyt taas tosiaan vähän parempi. Tulevaisuudessa jos olen lähdössä käymään jossain ilman Viliä, niin jos en taaskaan pumpulle heru, täytyy kokeilla eri merkkistä korviketta, Nania oli viimeksi. Tuttelia pitää seuraavaksi kokeilla, tai tietty paras olisi jos onnistuisin pumppaamaan omaa maitoa. En nyt kyllä ole mihinkään lähdössäkään ilman Viliä, kuin vasta elokuussa seuraavan kerran, kun bänditreenit taas alkavat.
Kokeilin eilen, pystyiskö itse ottaa Vilistä passikuvaa. Juu en kyllä kelpuuta, voi herrajee mikä ilme!
Paras mennä liikkeeseen otattamaan passikuva.
On muuten aika hyvinsyöneen näköinen poju, kaksoisleuka ja kaikki. Ei ihmekään, kun 1kk neuvolassa oli tullut kilo kahdessa viikossa!
Pitkälle automatkalle ollaan lähdössä näillä näkymin ensi kuun puolenvälin jälkeen. Ollaan menossa sinne meidän Viron paikkaan, ensin laivalla Tallinnaan ja sitten 240 km automatka. Meinataan ottaa laivalta hytti, niin on mukavampi pienen kanssa laivalla olla, voi vaikka ottaa nokoset. Ilmastointi meiltä on autosta rikki, ollut jo muutaman vuoden,
mutta täytyy korjauttaa ennen reissua, niin ei ole Vilillä liian kuuma, eikä tietty meilläkään.
Siksakkia oliskohan sulla ollut liina liian tiukalla? Tai sitten, laitoitko kätesi varmasti molempien kerrosten alta siinä vaiheessa kun aloit asettaa vauvan jalkoja ? Itse olen nyt muutamia kertoja kertoja kantanut Viliä juuri tuossa sidonnassa, ja aluksi ainakin itselläni oli aluksi vaikeuksia saada Vilin jalat menemään juuri oikeasta aukosta, niin että sidonta asettuu oikein. Itse löysin ratkaisun siitä että laitan Vilin liinaan aina peilin ääressä. Tai sitten tosiaan jos sinulla olisi joku tuttu joka on kokenut liinailija, joka osaisi näyttää kädestä pitäen. Itse osaan nyt tuon yhden sidonnan, ja uskon että sillä pärjäämmekin aika pitkälle.
Oho, onpa monien miesten
suusta tullut
sammakoita. Pikkuvauva-aikaahan pidetäänkin yhtenä parisuhteen suurimmista koetinkivistä. Parisuhteen lujuus kyllä tosiaan monesti punnitaan juuri kun vauva on ihan pieni. Meitä kiristää ihan selvästi kaikkien eniten silloin kun Vilillä on kaikkein itkuisimmat päivänsä. Onneksi Vilillä on parempiakin päiviä.
Hymyä Vili on näyttänyt nyt ihan joka päivä tässä noin viikon ajan. Pari päivää siiten olin kuulevinani leveän hymyn yhteydessä myös kunnon naurun. Tai sitten vain kuvittelin. =)
Kestovaippailu ei meillä onnistu ollenkaan, Vili ilmeisesti pissaa niin paljon. Olen kokeillut Imse Wimsejä, ja sitten paria muuta erilaista kestovaippaa, mutta mikään ei pidä, kaikista tulee läpi pissat samantien. Imse Wimse oli pahin, laitoin sen yksi päivä Vilille kun olin laittamassa häntä päiväunille. Hän nukkui noin 1 h 15 min, ja sen jälkeen oli ihan kaikki paikat pissassa. Ilmeisesti ne ei vaan kaikille sovi.
Onpas ihanan aurinkoinen ilma, kohta täytyykin lähteä Vilin kanssa vaunuilemaan.
Suzyanne ja Vili, 6 vk